Turbózd fel a hírleveleidet!

A hírlevél rendszered akkor működik a legjobban, ha következetes vagy az olvasóiddal. De hogyan tudsz folyamatosan új hírlevél-tartalmi ötleteket előállítani hétről hétre?

Nehéz! Mindig kihívás új ötletekkel előállni. Ezért úgy döntöttem, hogy elkészítem az összes jó ötlet listáját, amelyet az évek során láttam.

Itt találsz több mint 100 témaötlet a hírlevelekhez.

Ne hagyd ki a végén a bónusz részt, amely a 3 kérdést tartalmaz, amelyekre válaszolnod kell, hogy a legtöbbet hozz ki ezekből az ötletekből!

Oktasd az embereket a szakterületeddel kapcsolatban

Nagyon keményen dolgoztál, hogy elérd a vállalkozásodnak ezt a pontját, és kétségkívül rengeteg szakértői tippet gyűjtöttél össze útközben. Valószínűleg több tudással rendelkezel, mint amennyit gondolsz magadról! Használd ki ezeket a meglátásokat, és oszd meg a feliratkozóiddal.

1. Adj tippeket, hogy az olvasóidnak is sikerüljön az ami neked. Az olvasók segítése a lista tetején legyen. Minden hírlevélben szerepeljen ingyenes tanácsadás.

2. Adj tippeket arra, hogy mit NE tegyen.

3. Hozz létre egy könyvtárat a legértékesebb, másutt publikált táméhoz kapcsolódó cikkekből, és oszd meg.

4. Határozd meg iparágadnak legújabb trendjeit, és fejtsd ki azokat.

5. Hozzon létre egy ellenőrzőlistát valami hasznoshoz, és hagyd, hogy olvasóid letöltsék.

6. Kínálj ingyenesen letölthető e-bookokat.

7. Készíts kezdő útmutatót valami érdekesre az iparágadban.

8. Interjú egy szakértővel. Az emberek szeretnek sikertörténeteket hallani és megtudni, hogyan jöttek létre.

9. Gyűjts tanácsokat más szakértőktől. Válassz egy fontos kérdést a szakterületeden, és kérj meg tíz szakértőt, hogy adjon egy tanácsot ezzel kapcsolatban.

10. Oszd meg egy vendégblogger bejegyzését, amelyet kedvelsz, és mondd el véleményed róla.

11. Hozz létre vagy ossz meg infográfiát, és adj hozzá néhány hasznos tudnivalót.

12. Küldj naptárat a közelgő eseményekről (például webináriumok vagy podcastok) vagy az iparágban (például konferenciák és bemutatók). Ez sok résztvevőt vonz a jövőbeli eseményekre.

13. Válaszolj az olvasók kérdéseire ’Kedves Anna’ stílusú e-mailben.

14. Tekintsd át a múltat. Hogyan változott az iparágadd az elmúlt 5 évben? 10 év? Keresd meg a mérföldköveit.

15. Tegyél előrejelzéseket az iparágaddal kapcsolatban.

16. Állíts össze egy listát az iparágaddal kapcsolatos legfontosabb kulcsszavakról.

17. Készíts listát az iparágaddal kapcsolatos kedvenc idézeteidről.

18. Az általános iparági mítoszok lebontása.

19. Készíts listát az iparág ajánlott követendő / Facebook / Instagram / Pinterest / LinkedIn profiljairól.

20. Tájékoztasd az olvasóidat az őket érintő törvényi változásokról.

21. Iparágaddal kapcsolatos könyv tartalmának megosztása.

22. Oszd meg az esettanulmányokat, amelyek bemutatják a saját vagy más iparági szakértők sikerességét.

23. Küldj linket az iparág legnépszerűbb blogjához.

Oszd meg az újdonságokat & híreket

Mi történt!? A közönséged mindig izgatottan hallja, mi történik körülötted. Akár új terméket adtál ki, akár új partnerséget kezdtél.

24. Mutasd be valami újdonságot. Az emberek szeretnek jó híreket hallani.

25. Ossz meg az élményeket, hasznos gondolatokat eseményekről, amiken részt vettél. Még akkor is, ha az olvasóid egy része ott volt, hálásak lesznek az összefoglalóért.

26. Beszélj a cég mérföldköveiről, amelyekre büszke vagy.

27. Tekintsd át az általad használt eszközöket, amelyek a hírlevelek olvasói számára hasznosak lehetnek.

28. Osszd meg azokat a felismeréseket, amik a céged növekedése szempontjából hasznosak voltak.

29. A tudományos módszerrel kísérletet hajthatsz végre saját vállalkozásodon. Jegyezd fel az eredményeket és oszd meg őket.

30. Mesélj valamiről, ami meglepett.

31. Tájékoztasd az embereket az üzleti partnerségeidről, és emeld ki az előnyeit.

32. Sorolj fel hasznos online forrásokat.

33. Tegyél közzé statisztikákat vállalkozásodról, termékeidről.

34. Mutass pici betekintést a készülő új termékedhez, szolgáltatásodhoz. Olvasóid különlegesnek fogják magukat érezni.

35. Állíts be egy visszaszámláló sorozatot egy új termék vagy szolgáltatás érkezésére.

36. Oszd meg, mi következik a céged számára. Mutasd meg a jövőképet.

37. Tegyél közzé egy előadásodat.

38. Mutasd meg a vállalkozásod legnagyobb kihívását az elmúlt évben, és magyarázd el, hogyan oldottad meg.

39. Oszd meg a vállalkozásoddal kapcsolatos legutóbbi médiafájlokat, például cikkeket, dokumentumokat és podcastokat.

Kultúra & személyiség

Tartsd a hírleveleidet frissen, úgy hogy hozzáadod a személyiségedet is. Minél hitelesebb vagy, annál inkább tudnak veled azonosulni az olvasóid, és azzal, amit képviselsz.

40. Ismertesd és mutasd be vállalati kultúrátokat.

41. Oszd meg azokat a dolgokat, amelyeket szeretsz, vagy ötleteket, amelyek inspirálnak. Képeket, zenéket, cikkeket vagy történeteket.

42. Írd le azokat az alapelveket, amelyek vezérlik vállalkozásodnak személyiségét.

43. Vond be a munkatársaidat is a hírlevelek írásába.

44. Mutass be egy meglévő csapattagot, akit olvasóidnak ismernie (vagy jobban tudnia kell).

45. Írj egy cikket a vállalkozásod történetéről. Minden cégnek van története.

46. ​​Sorold fel az állásajánlatokat. Válassz az ügyfeleidből! Miért ne? Ha tőled vásároltak, akkor a márkád nagy hívei is lehetnek. Helyezz egy álláshirdetést a hírlevelébe, és nézd meg, ki válaszol.

47. Oszd meg az alkalmazottaid által készített vicces videót.

48. Mutass meg kulisszatitkokból készült videót vagy fényképet. Működés közben lévő termékedről, legutóbbi eseményről vagy boldog ügyfelekről.

49. Adj vissza a közösségnek. Mutasd meg, hogy ha támogatsz valamilyen szervezetet, a közösség jobb helyének megteremtése érdekében.

50. Mutass be egy munkatársat munkája közben.

51. Oszd meg a helyi közösség számára fontos témákat vagy kérdéseket.

52. Írj a „GYEREKEDRŐL” (legyen szó igazi babáról, kisállatról, új projektről, az autóról, amelyet az elmúlt két évben restauráltál stb.)

53. Oszd meg véleményed. Van valami különösen hírértékű vagy ellentmondás a területeden?

54. Írj egy top 10 listát azokról a dolgokról, amelyeket bárcsak tudtál volna, amikor elkezdted a vállalkozásodat.

55. Készíts listát az ingyenes e-könyvekről vagy podcastokról, amelyek inspirálják a munkatársaidat. Az emberek szeretik az ingyenes forrásokat és a jó ajánlásokat.

56. Oszd meg a közösségi média platformok legnépszerűbb bejegyzéseit. Beágyazhatod a közösségi média bejegyzéseidet e-mailekbe.

57. Beszélj egy csapatépítő gyakorlatról, amely nagyon jól sikerült, és mit tanultál belőle.

58. Oszd meg népszerű Spotify lejátszási listákat, amelyeket te vagy a csapatod hallgat.

59. Küldd el az alkalmazottak kedvenc Netflix-műsorainak listáját.

60. Ossz meg néhány projektet, amelyen jelenleg dolgozol.

61. Oszd meg, mit tettek munkatársaid a személyes fejlődés érdekében ebben az évben.

62. Küldj személyes hangüzenetet.

63. Az ügyfelek nem az egyetlen közönség! Küldj belső a hírlevelet a csapattagoknak.

Ügyfelek, vásárlók bevonása

Kezdj el beszélgetni az olvasóiddal, és mesés dolgok történnek! Nem csak nagyszerű tartalmat generál, hanem kiépíti a jó ügyfél kapcsolatot is.

64. Interjú az ügyfelekkel. Az ügyfelek tudni akarnak egymásról és arról, hogy terméked hogyan segíti őket.

65. Hívd meg őket, hogy töltsenek ki egy kérdőívet, és oszd meg az eredményeket a következő hírleveledben.

66. Tegyél felmérést és oszd meg az eredményeket.

67. Indíts versenyt a közösségi médiában. Az ajándékok, a fotópályázatok és a videohívások nagyszerű módot kínálnak a márka körüli hype kialakítására.

68. Kérd meg az olvasókat, hogy osszák meg képeiket magukról a termékeddel.. Ezeket kiküldheted utána a hírlevélben.

69. A „Kérdezz és válaszolok” – olvasói kérdések szórakoztató módja, hogy megismerd őket.

70. Bátorítsd az olvasókat, hogy értékeljék a terékeidet a weboldaladon.

71. Mesélj inspiráló, lenyűgöző történeteket azokról az ügyfelekről, akik nagy dolgokat végeznek, például másznak a hegyekbe, pénzt gyűjtenek jótékonysági célokra vagy valamire különlegesre készülnek.

72. Kérj általános olvasói visszajelzést a hírlevelével kapcsolatban. Beágyazott felméréseket is használhatsz.

73. Kívánj boldog születésnapot. Állítsd be automatikusan!

74. Oszd meg, amikor a céged születésnapja van.

75. Ünnepeld annak az évfordulóját, amikor valaki csatlakozott az e-mail listádhoz. Ehhez az e-mailhez hozzáadhatsz egy kis ajándékot, például ingyenes kiszállítást vagy kedvezményt.

76. Kérd meg olvasóidat, hogy jelöljék meg a legjobb blogokat vagy a legbefolyásosabb embereket a szakterületeden. Ebből több bejegyzés is tud születni, pl. írhatsz egy „Top 100 blog / ember az iparágamban” bejegyzést. Értesítsd a győztest.

77. Készíts kvízt, és linkeld hozzá az e-mailhez. Használj kvízkészítő alkalmazást, például az Online Quiz Creator alkalmazást.

78. Figyelj az olvasóidra és az érzékeny témákra. Ha például anyák napjára készülsz, ajánld el nekik, hogy leiratkozhassanak az ezzel kapcsolatos hírlevelekről.

Webshop ötletek

Ezekkel az ötletekkel magad mellett tarthatod a vásárlóidat. Online vállalkozásod meg fogja köszönni!

79. Készíts listát az eladott legnépszerűbb termékekről.

80. Oszd meg a leghasznosabb termékeidet, amelyek még hiányoznak az olvasóidnak.

81. Vezess be egy kívánságlistát termékeid számára. Hagyd, hogy az emberek meg tudják osztani ismerősikkel, hogy mit szeretnének pl születésnapjukra.

82. Link a termékek vagy szolgáltatások ajánlásaihoz vagy véleményeihez.

83. Tekintsd át egy másik vállalkozás termékeit, amelyek kiegészítik a tiédet.

84. Ne felejtsd el a különleges ajánlatokat, kedvezményeket és kuponokat. A promóciós e-mailek továbbra is az egyik leghatékonyabb módja az értékesítés növelésének és az új ügyfelek bevonásának.

85. Küldj egy ügyfél-elégedettségi felmérés e-mailt.

86. Készíts korlátozott mennyiségű termékeket. Olvasóid értékelni fogják, hogy elsőként értesülnek korlátozott termékeidről és exkluzív szolgáltatásaidról.

87. Válaszd ki azokat a termékeket, amelyeket ugyanaz a téma vagy szín kapcsol össze.

88. Mondj el egy jó történetet a termékről.

89. Ossz meg egy videót, amely elmagyarázza, hogyan kell használni a terméket a maximális hatás elérése érdekében.

90. Ossz meg hasznos adatokat, amelyek segítenek az olvasóknak a megfelelő termékek kiválasztásában.

91. Küldj egy vásárlást visszaigazoló e-mailt, elmagyarázva, mennyi időbe telik a termék kézhezvétele.

92. Kínálj online kaparós sorsjegyet. Ez hasonló egy kaparós sorsjegyhez. Amikor az olvasó rákattint a kaparós sorsjegyre, láthatja a vállalkozás promóciós kódját.

93. Küldj személyre szabott e-maileket az ügyfelek vásárlási preferenciái alapján. Például azt mondhatnád: „mert X-et vásároltál, úgy gondoltuk, hogy Y-t is szeretnéd.”

94. Oszd meg a GYIK listáját, hogy ügyfeleid folyamatosan lépést tarthassanak mindennel.

Friss új tartalmak

Mindenkinek időről időre inspirációra van szüksége, ezért íme néhány egyedi új tartalmi ötlet, amely felkelti a fantáziádat.

95. Beágyazhatsz egy videót, és hagyd, hogy az emberek felfedezzék YouTube-csatornádat. A hírleveles videók 20% -kal növelhetik a levél megnyitások számát.

96. Mindenki szereti az izgalmat! Kérd meg az olvasóidat, hogy kattintsana egy rejtélyes linkre. Eljuthatnak így egy egyedi ajánlatig például.

97. Írj olyan remek podcastokról, amelyek inspirálhatják olvasóidat.

98. Készíts listát a kötelezően megnézendő YouTube-videókról.

99. Beszélj egy inspiráló személlyel, és írj róla (természetesen engedélyével)!

100. Válasszd ki a heti témákat. Írj egy adott témáról a hét ugyanazon napján, minden héten. Például lehet „Tökéletes pillanat hétfő” vagy „Legjobb tíz kedd”.

101. Írjon „10 parancsolatot” vagy „7 halálos bűnt” (vagy valami hasonlót).

102. Készíts oktatóanyagokat szöveg, képek, képernyőfelvételek, videók felhasználásával.

103. Írj néhány „Hogyan” cikket. Gondolj barkácsbejegyzésekre, receptekre és gyors tippekre, ugye milyen jók ezek? Te szakmádban is biztos van pár “hogyan”.

104. Beszéljünk az időjárásról. Ha az időjárási körülmények befolyásolják az a szokásos munkaidődet, az ügyfelek tudni akarnak róla.

105. Említsd meg az ünnepeket. A nagy ünnepek mellett vannak olyan kevésbé komoly ünnepek is, amelyeket az ügyfelek szívesen megünnepelnek a vállakozásoddal, például a Martini Világnapot vagy az Országos Kölyökkutya Napot. Nézz utána mennyi szuper világnap van.

106. Jelöld ki azokat az eseményeket, amelyek vállalkozásodhoz vagy olvasóidhoz kapcsolódnak.

107. Gondolj szélesebb körben a tartalommarketing stratégiádra. Ha chilei bort adsz el, ne korlátozd a tartalmat csak borra. Válogass és írj a koktélokról, a gasztronómiáról és a chilei úti célokról.

108. Hozz létre egy üdvözlő e-mail sorozatot. Ez egyszerű módja a kapcsolatépítés megkezdésének az olvasókkal, és csak egyszer kell beállítania a sorozatot!

109. _____ 10 lépésben. Mutass be lépésről-lépésre útmutatót arról, hogyan kell valamit csinálni. Ez történhet képernyővideó vagy sima videó vagy fotósorozat segítségével.

110. Mondj köszönetet. A vállalkozások nem mondják eléggé a „köszönöm” szót.

111. Sorold fel a legrosszabb blogbejegyzéseidet, és mondd el, miért azok a legrosszabbak.

112. Oszd meg legnépszerűbb blogbejegyzéseidet, és magyarázd el, miért sikerültek.

113. Keltsd fel újra az érdeklődését azoknak az olvasóknak, akik regisztráltak az e-mail listádra, de még nem nyitották meg az e-mailjeidet. Írj nekik levelet olyan tárgysorral, amit nagy eséllyel megnyitnak.

114. Van olyan régi bejegyzésed, amely fel tudnál használni egy kis átdolgozással? Frissítsd a régi bejegyzéseket valami újjal.

115. Készítsen hatalmas listát valamiről (például erről)!

BÓNUSZ !!! 3 kérdés, amelyekre válaszolnod kell, mielőtt felhasználnád ezeket a 100+ e-mailes hírlevél tartalmi ötleteket

1. Megfelel a célközönséged számára?

Jobban ismered az olvasóidat, mint bárki más. Győződj meg róla, hogy hírlevél-ötleteid vonzóak lesznek a közönség számára.

2. Melyek a végcéljaid és milyen eredményt szeretnél elérni?

Válasszon ötleteket, amelyek segítenek a cél elérésében. Cél lehet olyan egyszerű dolog, mint az olvasói elkötelezettség, vagy konkrétabb, mint az eladások növelése. Hogyan szeretnéd, hogy az olvasó válaszoljon?

3. A hírlevél tartalmára vonatkozó ötlet passzol a márkádhoz?

Nem minden ötlet felel meg minden márkának. Gondolj alapértékeidre és személyiségedre, mielőtt kipróbálnál egy ötletet. Ez a tartalmi ötlet összhangban áll-e az értékeimmel?

forrás: mailerlite.com

Ne maradj le a hasonló tartalmakról Te se: 

.

Tanuld meg Te is a

Mailerlite kezelését

Az ML Akadémia egy falatnyi méretű videókat tartalmazó rendszer, amely arra ösztönöz, hogy magabiztosan hozz létre egy automatizált értékesítési csatornát ajánlataidhoz gyorsan. A videók mindegyike rövid, lényegre törő, így gyorsan tudsz haladni. A vásárlást követően azonnal hozzáférhetsz 40+ olyan videóhoz, amelyek mindent tartalmaznak, amelyekről tudnod kell. MailerLite oktatás magyarul.

Shopify és a MailerLite

Shopify és a MailerLite

 A Shopify egy népszerű platform, amely segít saját webáruház építésében. A Shopify világszerte híres, de íme néhány fontos ok, ami igazolja e szavak helytállóságát. Az online vásárlás ma már nem opcionálisan választható, hanem prioritássá vált, és a vásárlók nagyobb...

bővebben
A/B tesztelés az e-mail marketingben egyszerűen

A/B tesztelés az e-mail marketingben egyszerűen

A marketing a művészet és a tudomány keveréke. Tudtad, hogy az internet kora előtt a marketinget többnyire művészetnek tekintették. Láttad a Mad Men című filmet? Don Draper meditál a tengerparton, és valahogyan előáll egy elképesztő ötlettel, amely emberek millióit...

bővebben
MailerLite vagy Mailchimp

MailerLite vagy Mailchimp

A nagy összecsapás!Tagadhatatlan, hogy a Mailchimp szélesebb körben ismertebb, mint a MailerLite. De ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy jobb szolgáltatást nyújt. Ha ezt a cikket olvasod, akkor vagy kipróbáltad a Mailchimpet, és nem vagy teljesen elégedett vele, vagy...

bővebben