A marketing a művészet és a tudomány keveréke. Tudtad, hogy az internet kora előtt a marketinget többnyire művészetnek tekintették.

Láttad a Mad Men című filmet? Don Draper meditál a tengerparton, és valahogyan előáll egy elképesztő ötlettel, amely emberek millióit csábítja a kóla megvásárlására.

Honnan tudta, hogy az ötlete működni fog? 

A válasz az, hogy fogalma sem volt róla. Szerencséje volt.

Valószínűleg neked is sokszor volt már szerencséd, amikor olyan döntéseket hoztál, amelyekhez nem fűztél más tényszerű indoklást, csak azt, hogy “egyszerűen jónak érzed”.

Bár ez teljesen rendben van, nem biztos, hogy a megérzésed működik a legjobban minden döntésednél. Különösen, ha az e-mail marketingről van szó.

Lehet, hogy neked tetszik az emoji a tárgysorban, de a bajai Miklós sokkal inkább hajlamos rákattintani az emoji nélküli változatra. Különböző emberek másképp gondolkodnak!

Az egyetlen módja annak, hogy megtudd, milyen e-mailek tetszenek a többségnek, ha teszteled őket.

Miért fontos az A/B tesztelés az e-maileknél

Az A/B tesztelés az egyetlen módja annak, hogy számszerűsítsük, melyik e-mail kampány hozza a legnagyobb sikert. Emellett ez a leggyorsabb módja annak, hogy kiderítsd, mi tetszik a közönségednek (és ennek megfelelően optimalizáld a jövőbeni e-mail kampányaidat).

Ha tényleges eredményeket akarsz elérni az e-mail kampányaiddal, akkor A/B teszteket kell használnod.

Nem tudod, hol kezdd? Nem vagy egyedül. 

Itt az ideje, hogy leromboljam az A/B tesztelés körüli rejtélyt, és megmutassam neked, milyen egyszerűen hozhatod ki a legtöbbet az e-mail marketingedből.

Mindjárt megtanulhatsz mindent az e-mail A/B tesztelésről. Attól kezdve, hogy mi is ez, hogyan és mikor használd, és mit tesztelj. Egyszerűbb, mint gondolnád. Miután elolvastad ezt az útmutatót, azon fogsz csodálkozni, hogy miért nem csináltad eddig.

Mit jelent az A/B tesztelés az e-mail marketingben (és miért nem kell félned tőle)?

Az A/B osztott tesztelés nem más, mint két dolog értékelésének és összehasonlításának egy módja. 

Az okos marketingesek azért használják ezt, mert tudni akarják:

  • Melyik tárgysornak van a legjobb nyitási aránya
  • Hogy a célközönségük jobban vonzódik-e az emojikhoz vagy sem.
  • Melyik gombszövegre kattintanak a leglelkesebben az emberek.
  • Melyik képi anyag eredményezi a jobb konverziót az e-mailben.
  • Melyik fejléc előtti szöveg generálja a legjobb megnyitási arányt.

És így tovább – rengeteg felfedezni való van!

Az e-mail marketing A/B tesztekkel javíthatod a mérőszámaidat, növelheted a konverziókat, megismerheted a közönségedet, és megtudhatod, mi generál eladásokat.

Maga a tesztelés pedig gyerekjáték.

Új hírlevél vagy e-mail kampány készítése előtt egyszerűen beállítasz 2 e-mailt, amelyek pontosan ugyanolyanok, kivéve 1 változót, például egy másik tárgysorral. Ezután kiküldöd a 2 e-mailt a feliratkozóid egy kis részének, hogy megnézd, melyik e-mail hatékonyabb.

A tesztcsoport egyik fele megkapja az A e-mailt, a másik fele pedig a B e-mailt. A győztest az határozza meg, hogy mit szeretnél mérni. Ha például azt szeretnéd megtudni, hogy melyik verzió hatására nyitják meg többen az e-maileket, akkor a megnyitási arányt használod sikerességi mérőszámként. Tegyük fel, hogy a B verzió magasabb megnyitási arányt kap. Akkor nem kérdés, ezt fogod elküldeni a többi feliratkozónak is, mert statisztikailag ez teljesít jobban. 

Hogyan állítsd be az A/B teszt e-mail kampányodat a pontos eredmények érdekében (5 dolog, amit figyelembe kell venned)

Az A/B teszt e-mail kampány beállítása egyszerű a MailerLite-ban. Válaszd ki pontosan, mit szeretnél tesztelni, hozz létre 2 (vagy több) verziót, válaszd ki a legjobb mintaméretet minden egyes variációhoz, és már mehet is.

Bár a beállítás egyszerű, van néhány részlet az egyes lépésekben, amelyek fontosak a pontos eredmények biztosításához. Vessünk erre egy pillantást. 

Először is, döntsd el, hogy melyik változót teszteled

Ha 2 tárgysort  tesztelsz, a megnyitási arány megmutatja, hogy melyik tárgy tetszett leginkább a feliratkozóknak. Amikor 2 különböző termékképet tesztelsz az e-mail elrendezésében, akkor az átkattintási arányt (és a konverziókat) is meg kell vizsgálnod. 

Előfordulhat, hogy két e-mail eltérő eredményeket mutat, attól függően, hogy mit keresel. 

Például lehet, hogy egy levél szöveges változata nagyobb megnyitást generál, de a képet is tartalmazó verzióban többen kattintanak. Miért? Mert a színes kép vonzóbb volt, több embert ösztönzött a kattintásra.

A második dolog, amit meg kell nézned: Hogyan határozd meg a megfelelő mintanagyságot?

Ha nagy email-listával rendelkezel (több mint 1000 feliratkozóval), javasoljuk, hogy tartsd magad a 80/20-as szabályhoz (más néven a Pareto-elvhez). 

Ez azt jelenti, hogy fókuszálj arra a 20%-ra, amelyik az eredmények 80%-át hozza. Az A/B tesztek esetében ez azt jelenti, hogy az emberek 10%-ának elküldöd az egyik változatot, a másik 10%-nak pedig a B változatot. Attól függően, hogy melyik változat teljesített a legjobban, azt küldöd ki a lista fennmaradó 80%-nak.

Azért ajánljuk ezt az elvet nagyobb listák esetében, mert statisztikailag szignifikánsabb és pontosabb eredményeket kapunk. Az egyes változatok 10%-os mintaméretének elegendő feliratkozót kell tartalmaznia ahhoz, hogy kimutatható legyen, melyik változatnak volt nagyobb hatása.

Ha kisebb előfizetői listával dolgozol, az A/B tesztelésre szánt előfizetők százalékos aránya egyre nagyobb lesz ahhoz, hogy statisztikailag szignifikáns eredményeket kapj. Ha kevesebb mint 1000 feliratkozód van, akkor valószínűleg 80-95%-ot akarsz tesztelni, és a győztes verziót csak a fennmaradó kis százaléknak küldöd el.

Végül is, ha 12 ember kattint egy gombra az A e-mailben, és 16 ember teszi ezt a B opcióban, nem igazán tudod megmondani, hogy melyik gomb teljesít jobban. Legyen elég nagy a minta mérete ahhoz, hogy statisztikailag szignifikáns eredményeket kapj.

A harmadik tényező, amelyet figyelembe kell venni, az időzítési ablak.

Általában mikor szoktál megnyitni egy e-mailt? A válasz valószínűleg a következő: attól függ.

Lehet, hogy online vagy, látod, hogy jön az e-mail, és 5 percen belül kattintasz. Vagy lehet, hogy 2 órával azután látod először a hírlevelet, hogy az a postaládádba került. Vagy talán a tárgysor nem ragadott meg eléggé, és egyáltalán nem nyitod meg az e-mailt.

Ezek mind valós forgatókönyvek, ezért kell megfelelő időablakot meghatározni, amikor A/B tesztet futtatsz. 

Míg az olyan változók esetében, mint a tárgysorok és a megnyitások, már 2 órával a küldés után elküldheted a győztest, érdemes hosszabb időt várnod, ha az átkattintásokat méred. Ha aktív feliratkozókon teszteled a hírleveleket, lerövidítheted a várakozási időt.

Kutatások szerint, ha 2 órát vársz, a teszt pontossága 80% körüli lesz. Minél hosszabb időt adsz hozzá ezekhez az órákhoz, annál pontosabbak lesznek az eredményeid. A 99%-os pontosság eléréséhez a legjobb, ha egy egész napot vársz.

Ne feledd, hogy a hosszabb várakozási idő nem mindig jobb. Egyes hírlevelek időérzékenyek, és minél előbb el kell küldeni őket. Más helyzetekben a túl hosszú várakozás azt eredményezi, hogy a nyertes e-mailt hétvégén küldöd el. 

A fő szabály az optimális küldési idő meghatározásakor a következő: Minden vállalkozás más és más, ezért fontos, hogy figyelemmel kísérd a mérőszámaidat és folytasd a tesztelést.

A negyedik tényeződ a kézbesítési idő.

Ne felejtsd el, hogy a nyertes e-mail automatikusan elküldésre kerül, amint a tesztelési időszak véget ér. Mivel valószínűleg ez a csoport tartalmazza a legtöbb feliratkozót, érdemes úgy ütemezni az e-mail automatizálást, hogy elérd ezeket az embereket.

Tegyük fel, hogy 2 tárgysort tesztelsz az előfizetőid 20%-án (mindkét csoport 10%-ot tartalmaz). Azt szeretnéd, hogy a nyertes hírlevél délelőtt 10 órakor érkezzen meg az emberek postaládájába, és 2 órán keresztül szeretnéd tesztelni a megnyitási arányt.

Ez azt jelenti, hogy a tesztet reggel 8 órakor kell kezdened, így az A/B teszted 2 órán keresztül futhat, mielőtt a nyertes változatot 10 órakor kiküldenéd.

Végül az ötödik tényező az, hogy egyszerre csak egy változót vizsgálj.

Képzeld el, hogy egyszerre két e-mailt küldesz ki. A tartalom és a feladó neve azonos. Az egyetlen dolog, ami különbözik, az a tárgysor. Néhány óra elteltével azt látod, hogy az A változatnak sokkal jobb a megnyitási aránya.

Ha egyszerre csak 1 dolgot tesztelsz, és egyértelmű különbséget látsz az elemzett mérőszámban, akkor pontos következtetést vonhatsz le. Ha azonban a feladó nevét is megváltoztattad volna, lehetetlen lenne arra következtetni, hogy a tárgysor okozta a különbséget vagy a feladó neve.

Példa egy A/B osztott tesztre

Kíváncsi vagy, hogy javulnak-e a megnyitások, ha a tárgysor és a fejléc között változtatsz?

Ahhoz, hogy megtudd a nyerő kombinációt, két külön tesztet kell lefuttatnod.

Először is, teszteld a két különböző tárgysort ugyanazzal az előfejléccel.

Végezz egy második tesztet a győztes tárgysorral és két különböző előcím szöveggel.

Miután mindkét változót külön-külön tesztelted, az optimális eredmény érdekében kombinálhatod a győztes tárgyszöveget és az előfejlécet.

Milyen e-mail változókat tesztelhetsz (és hogyan)? 

Például:

  • Tárgysor
  • Személyre szabás (a feladó vagy a feliratkozó nevének felhasználásával).
  • Képek
  • Az e-mail designja
  • E-mail elrendezés
  • Előnézeti szöveg
  • CTA-k
  • Különböző ajánlások
  • Linkek és gombok
  • Szövegírás (hossz, szórend, hangnem)
  • Címsorszöveg
  • Záró szöveg
  • Ajánlatok típusai

Az e-mail tesztelés legjobb praktikái: 5 ötlet az A/B teszteléshez az e-mail kampányokban

Mivel szó szerint bármilyen változót tesztelhetsz az e-mail kampányodon belül, nehéznek tűnhet kitalálni, hol kezdd el. 

A/B tesztelni fogod a tárgysorokat? A cselekvésre hívó gomb színét? A feladó nevét? 

Mindegyik dolog valószínűleg hatással lesz a konverziós folyamat különböző részeire.

A legfontosabb dolog, amit nem szabad elfelejteni: ne idegeskedj! Minden egyes elküldött e-maillel új lehetőséged lesz egy-egy elem tesztelésére. Íme a legjobb 5 elem, amivel elkezdheted.

  1. Teszteld az e-mail tárgysorokat

Egy hatékony tárgysor sokat számíthat egy sikeres kampányban. A tárgysorok tesztelése jó módja annak, hogy elkezdd az e-mailek optimalizálását. A MailerLite megkönnyíti a tárgysorok tesztelését egy egyszerű kattintással.

A tárgysorában tesztelendő dolgok lehetnek:

Kérdés

Szám

Emoji

Nagybetűs írásmód

Ráutalás vagy konkrét megfogalmazás

Első személy kontra második személy

Megszemélyesítés

Hosszúság

Sürgősség

Amikor új kampány indításakor az A/B tesztoldalon vagy, válaszd ki az Email tárgya opciót, és írd be a 2 tesztelni kívánt tárgysort.

Nem tudod, milyen tárgysorok működnek a legjobban? Íme néhány megközelítés, amelyet A/B tesztelhetsz.

Tegyél fel egy kérdést a tárgysorban

Különböző e-mail kutatások kimutatták, hogy a kérdésfeltevés nagyon pozitív hatással lehet a megnyitási arányra. A kérdések önmagukban hiányosnak érződnek. A kérdés használata arra ösztönzi az olvasókat, hogy a választ keresve nyissák meg az e-mailt.

A “Tudta-e, hogy …” és a “Szeretné …” kezdetű kérdések remekül felkelthetik az olvasók figyelmét, és olvasásra késztetik őket. Egy A/B teszt segít kideríteni, hogy ez a módszer az te közönséged számára is beválik-e.

Egy kérdést tartalmazó tárgysor példa:

[A] 3 módszer a termelékenység növelésére

[B] Ismered azt a 3 trükköt, amivel növelheted a termelékenységedet?

Tedd személyesebbé a tárgysorodat

Az olvasó nevének vagy tartózkodási helyének használata a tárgysorban a kapcsolat érzetét kelti, különösen, ha egy névről van szó. Ezenkívül növelheti az átkattintási arányt. 

A személyre szabás hatékony taktika, de ne használd minden alkalommal, amikor e-mailt küldesz. Minden a meglepetésfaktorról szól. Ha a hírlevél feliratkozók minden tárgysoron a nevüket látják, az elveszíti a csillogását.

Egy név alapú tárgysor példa

[A] 20%-os leértékelés!

[B] Judit, ezen a héten 20%-os kedvezményt adunk!

Használj szimbólumokat vagy számokat

Az olyan nem szabványos karakterek, mint a ☞ vagy a statisztika használata a tárgysorokban egyszerű módja annak, hogy megállítsd az olvasó elkalandozó tekintetét, és megragadd a figyelmet. Csak bizonyosodj meg róla, hogy ezeket a nem szabványos karaktereket releváns módon használod. A tárgysornak mindig kapcsolódnia kell az e-mail tartalmához.

Továbbá kísérletezz emojikkal a tárgysorodban. Az emojik különbözőképpen hatnak a különböző célközönségekre, de helyesen használva javíthatják az e-mail statisztikáit.

Egy emoji által befolyásolt tárgysor példa

[A] Aktiválja fiókját az induláshoz

[B] 💥 Aktiváld fiókodat, hogy elkezdhessük

A sürgősség érzetének megteremtése

A veszteségtől való félelem erősebb motiváló tényező, mint a nyereségvágy. Mindannyian utáljuk, ha lemaradunk valamiről. Úgy alakítsd ki az ajánlatodat, hogy úgy éreztesd, a közönséged veszít valamit, ha nem nyitja meg az e-mailt.

A sürgősség vagy kizárólagosság érzetét keltő tárgysorok 22%-kal magasabb megnyitási arányt eredményezhetnek. Az olyan kifejezések, mint a “ne hagyja ki”, “csak ma” vagy “24 órás ajándék” használata a tárgysorokban azonnali cselekvésre ösztönzi olvasóit.

Egy példa a sürgősséget kifejező tárgysorra

[A] Szerezd meg ingyenes mintadobozodat

[B] Utolsó nap az INGYENES mintadoboz megszerzéséhez

  1. A teszteld a levél feladójának nevét

Tapasztalataim szerint a ” Feladó” mező még a tárgysornál is fontosabb. Ha személyes kapcsolatot építettél ki a célközönségeddel, akkor a tárgytól függetlenül meg fogják nyitni az e-mailt.

Példának okáért: téged sem érdekelne a tárgysor, ha az anyukádtól kapnál e-mailt. Általában azokat az e-maileket nyitjuk meg és olvassuk el, amelyeket olyan valaki küldött, akiben megbízunk és akit ismerünk.

Íme néhány módszer, amivel megváltoztathatod a ” Feladó” mezőt, és A/B tesztelheted.

Valódi személy a cégnévvel szemben

Ha a kampányod egy cégtől származik, kísérletezz a cégneved használatával, szemben az egyik alkalmazottad (pl. a marketinges vagy a vezérigazgató/alapító) nevének beillesztésével.

Ez a taktika magasabb megnyitási arányt eredményezhet, bár ez a célközönségtől függ. A különböző változók tesztelése a kulcsa annak, hogy kiderüljön, milyen tanácsot érdemes követned.

Itt fontos, hogy miután letesztelted a neked tetsző feladó nevet, tarts ki mellette. Így az e-mail feliratkozók könnyen felismerik az e-maileket.

Alkalmazotti teszt

[A] XY Kft

[B] Péter az XY Kft-től

A teljes neved kontra csak a keresztnév

Ha blogger vagy, és a neved a márkád, tesztelheted, hogy csak a keresztneved vagy a teljes neved működik-e a legjobban.

Teljes név teszt

“=””>[A] Dóri

“=””>[B] Halász Dóra

Különböző e-mail címek

Ha az info@cégnév.hu címről küldenél e-maileket, tesztelheted, hogy az olvasók szívesebben nyitják-e meg az e-maileket, ha egy, a cégednél dolgozó tényleges személy küldi őket.

E-mail cím teszt

[A] info@mlakademia.hu

[B] dora@mlakademia.hu

  1. Teszteld az e-mail tartalmát

Hírleveled tartalmának tesztelése trükkös lehet, mert ha egyszerűen csak a szöveget változtatod, nehéz azonosítani azt az egy változót, amely konverziót okoz. A tartalom egyik megbízhatóan tesztelhető aspektusa a CTA, vagyis a cselekvésre felszólítás.

A CTA a legfontosabb része a kattintások megszerzésének. Ez az utolsó kapu, mielőtt az olvasó konverzióra váltana.

Íme a CTA néhány olyan aspektusa, amelyet megváltoztathatsz és tesztelhetsz

Ismételt CTA-k

A túl sok link beillesztése megterhelő – de ha csak 2 vagy akár 3 link mutat ugyanarra a végcélra, az általában inkább a konverziók növekedéséhez, mint csökkenéséhez vezet. A CTA-kat a legjobb egy kattintható gombon elhelyezni. Próbáld meg megismételni a CTA-t az aláírásodban vagy az utóiratban – meg fogsz lepődni az eredményeken.

Szöveg a gombokon

Próbálj ki rövidebb és hosszabb szöveg variációkat a gombokon. Tesztelj egy tipikus CTA-t egy kreatív CTA-val szemben. Játssz a szöveggel, hogy megnézd, melyik szó vagy kifejezés konvertál több látogatót.

CTA-szöveg ötletek

[A]

Vásároljon most

Vásároljon

Hozzáadás a kosárhoz

[B]

Benne vagyok!

Csináljuk meg!

Add ide!

Játssz különböző méretekkel, betűtípusokkal és akár ALL CAPS betűkkel is.

Valamilyen oknál fogva a csupa nagybetűs billentyűk működnek a legjobban. Nézd meg, hogy nálad működik-e.

Különböző színek a gombokhoz

Használj kontrasztos színeket. Egyes marketingszakértők szerint a piros szín növeli az átkattintási arányt, bár az e-mailben használt színnek illeszkednie kell a marketingkampányodhoz.

Próbáld meg variálni a CTA gomb pozícióját.

Például úgy, hogy egyes CTA-kat kiemeltebbé teszel, mint másokat. Nagy különbséget jelenthet, ha a gombot a hajtás fölé helyezed, hogy az olvasók azonnal láthassák, anélkül, hogy görgetniük kellene.

Fontold meg a nyilak (→) és más vizuális elemek használatát az olvasó eligazítására.

A legsikeresebbek a CTA-kra mutató nyilak. Ez irányérzetet teremt, és elvezeti a látogatót az oldal egy fontos eleméhez. Ez egy módja az információk rangsorolásának és az áramlás megteremtésének.

  1. Teszteld a képeket (vagy ne legyenek képek)

A kép egy hatékony eszköz arra, hogy meggyőzd a vásárlóidat a cselekvésre. A képekkel való kísérletezés szórakoztató módja annak, hogy megismerd olvasóid ingerküszöbét, hogy megtudd, milyen típusú képekre reagálnak, és hogy a képeid hogyan tudják ösztönözni az elköteleződést. 

Íme néhány ötlet, hogy milyen képeket tesztelhet:

Az emberek képe a termékkel szemben jó kiindulópont.

Egy vs. több kép

Szöveg a képen vagy szöveg nélkül

Pillanatkép egy videóról

Animált GIF kontra statikus kép

Komoly, egyenes kép egy bolondos képpel szemben

Színes képi anyag kontra fekete-fehér képi anyag

Stock fotók használata az alkalmazottak vagy az ügyfelek képeivel szemben.

  1. Teszteld a fejléc előtti szöveget

Amikor az ügyfelek megkapják az e-mailt, a tárgy és a fejléc előtti szöveg lesz az a kulcselem, amely alapján eldöntik, hogy érdemes-e megnyitni az e-mailt és interakcióba lépni veled.

A fejléc előtti szöveg olyan, mint a tárgysor folytatása, ezért ugyanúgy tesztelheted, mint a tárgysort: tegyél fel kérdést, keltsd a sürgősség érzetét és így tovább.

Ne ismételd meg ugyanazt az információt, ami már a tárgysorban is szerepel. Ehelyett használd ki a helyet a tárgysor kifejtésére.

Miért érdemes még ma elkezdened az A/B tesztelést az e-mailjeiddel?

Mint már megtudtad, az A/B tesztelésben nincs semmi titokzatos vagy bonyolult. Valójában az e-mail marketing sokkal nehezebb A/B tesztelés nélkül. A kampányaid nem fognak javulni anélkül, hogy megtanulnád, mi működik és mi nem.

A MailerLite segítségével szuper egyszerű A/B-tesztet beállítani. Kezdd kicsiben, és próbáld meg tesztelni a tárgysort, hogy javítsd a megnyitási arányokat. Ha már belejöttél, továbbléphetsz, és kipróbálhatod a fenti A/B tesztek egyikét.

Az A/B tesztelés egyetlen kihívása az, hogy sosem vagy igazán kész. Nincs vége annak, hogy mit lehet tesztelni, és milyen ismereteket lehet gyűjteni a tesztelésből. Ha valami jól működik néhány A/B osztott teszt során – folytasd ezt, és lépj tovább, hogy az e-mail egy másik aspektusát teszteld. Ne feledd azt sem, hogy ami ma működik, az nem feltétlenül fog holnap is működni.

Készen állsz a szórakozásra? Kezdd el az A/B tesztelést még ma, hogy holnap javítsd az e-mailek konverzióját.

forrás: mailerlite.com

Ne maradj le a hasonló tartalmakról Te se: 

.

Tanuld meg Te is a

Mailerlite kezelését

Az ML Akadémia egy falatnyi méretű videókat tartalmazó rendszer, amely arra ösztönöz, hogy magabiztosan hozz létre egy automatizált értékesítési csatornát ajánlataidhoz gyorsan. A videók mindegyike rövid, lényegre törő, így gyorsan tudsz haladni. A vásárlást követően azonnal hozzáférhetsz 40+ olyan videóhoz, amelyek mindent tartalmaznak, amelyekről tudnod kell. MailerLite oktatás magyarul.

Shopify és a MailerLite

Shopify és a MailerLite

 A Shopify egy népszerű platform, amely segít saját webáruház építésében. A Shopify világszerte híres, de íme néhány fontos ok, ami igazolja e szavak helytállóságát. Az online vásárlás ma már nem opcionálisan választható, hanem prioritássá vált, és a vásárlók nagyobb...

bővebben
MailerLite vagy Mailchimp

MailerLite vagy Mailchimp

A nagy összecsapás!Tagadhatatlan, hogy a Mailchimp szélesebb körben ismertebb, mint a MailerLite. De ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy jobb szolgáltatást nyújt. Ha ezt a cikket olvasod, akkor vagy kipróbáltad a Mailchimpet, és nem vagy teljesen elégedett vele, vagy...

bővebben
Így legyen neked is előfizetéses rendszered

Így legyen neked is előfizetéses rendszered

A saját tagsági rendszer többé nem álom!Egy éve, hogy az én álmom valósággá vált. Abban az időben egyre többen kértek segítséget a MailerLite felületével kapcsolatban. Elkezdtem videókat készíteni, mert tudtam, hogy valamilyen tagsági felületre szeretném őket...

bővebben