Valami különleges történik, amikor egy kávézóban „törzsvendég” leszel. Személyes kapcsolatot érzel, amikor név szerint fogadnak, és a barista már ismeri a kedvenc kávédat.

Mi az e-mail személyre szabása?

Ez a személyes kapcsolat kezdett elveszni a digitális korban. Amint a vállalkozások elkezdték meghódítani az internetet, az emberek személytelen „felhasználókká” váltak. Ez kezd változni.

A vállalkozások most már felismerték az egyedi kapcsolatok kiépítésének fontosságát az ügyfelekkel, és az e-mailek személyre szabása segít abban, hogy ezt elérjék.

Így adhatsz személyességet az e-mailekhez.

Miért fontos az e-mailek személyre szabása?

Ha egy forgalmas utcán lennél, és valaki a nevedet kiáltaná, azonnal megfordulnál, igaz? Azonnal felkelti a figyelmedet.

Pontosan ugyanez a helyzet a levelekkel. Amikor az emberek a zsúfolt postafiókjaikat vizsgálják, a személyre szabott leveled egyből kitűnik.

Ha még mindig nem vagy meggyőződve, akkor itt van néhány statisztika, amelyekre gondolni kell:

Magasabb a megnyitási arány: az előfizetők 71% -a egyet ért abban, hogy nagyobb eséllyel nyitna meg személyre szabott e-mailt.

Több eladás: személyre szabott e-mailekkel 6x magasabb tranzakciós arányt kapsz.

Az ügyfelek azt akarják, hogy emberként kezeljék: az emberek 84% -a egyetért abban, hogy nagyobb valószínűséggel vásárolnának olyan márkáktól, amelyek emberként kezelik őket, nem pedig számokkal (helloooo, magasabb konverziós arány).

Igen, itt az ideje az e-mailek testreszabásának. Ha fel szeretnéd hívni feliratkozóid figyelmét, növelnéd a konverziókat vagy növelnéd az eladásokat – a személyre szabott üzeneteknek kell lenniük az új kedvenc stratégiának.

Az e-mailek személyre szabása az emberi oldaladdal kezdődik

Meglepő módon a legjobb személyre szabásnak kevés köze van a feliratkozók nevének vagy érdeklődésének ismeretéhez. A márkád és önmagad megértésével kezdik.

A személyre szabás végső célja az erősebb kapcsolat kiépítése a feliratkozóiddal, de az emberek túl gyakran elfelejtik, hogy a kapcsolatépítés kétoldalú.

Nem elég, ha tudod valaki nevét, lakhelyét vagy kedvenc hobbiját. A kapcsolat kialakításához tudniuk kell rólad valamit. Emberként kell találkozniuk veled, nem pedig arctalan vállalkozásként.

Néhány taktika

1. Valódi nevet és fénykép

A személyes e-mailnek valódi személytől kell származnia. Az e-mailek humanizálásának legjobb módja az, ha a feladó fényképét tartalmazza. Az emberek vizuálisak, és egy fénykép azonnali kapcsolatot teremt.

2. Személyesség
Próbáld elkerülni az üzleti zsargont. Beszélj barátságosan, beszélgetőbb módon. Márkádnak külön személyiséggel kell rendelkeznie. Az e-mail kiváló hely a bemutatására. A vonzó személyiségek vonzák az embereket.

3. Könnyítse meg a válaszadást
A kétirányú kapcsolat azt jelenti, hogy az embereknek képesnek kell lenniük közvetlenül válaszolni a feladónak. Győződj meg arról, hogy az e-mail cím tartalmazza a feladó nevét, és állíts be egy folyamatot a gyors válaszadásra.

4. Küldj valami vicceset 
Nem minden elküldött e-mailnek kell üzleti témáról szólnia. Próbálj meg szórakozni, hogy megmutasd feliratkozóidnak az emberi oldaladat. Kívánjunk boldog születésnapot, vagy csatolj egy videót valamiről, amelyről úgy gondolod, hogy örülnének.

A MailerLite egyéni mezők funkciója lehetővé teszi, hogy konkrét elemeket szúrj be, például nevüket, cégüket és lakhelyüket.

Hogyan kezdhetjük el az e-mailek személyre szabását

A MailerLite automatikusan összegyűjti a feliratkozási űrlapokról rögzített adatokat, például nevüket és e-mail címüket. Ezután közvetlenül beillesztheted ezeket az adatokat a levelekbe, hogy azok személyesek legyenek.

Ahelyett, hogy e-mailt küldenél egy olyan általános üdvözlettel, mint a „Sziasztok!”, egyszerűen beírhatod a „Szia {$ name}” szót, és minden e-mailt autómatikusan kitölt a rendszer a tényleges személy nevével.

Íme még néhány ötlet az egyéni mezők funkciójának kihasználására

1. Tedd egyedivé a tárgy sort

Beillesztheted a címzett nevét a tárgysorba, ami szuper módja annak, hogy kitűnjön egy zsúfolt postaládában. Miközben átfutják új e-mailjeiket, a nevük látása felkelti az érdeklődést.

2. Személyre szabhatod a „feladó”-t
Ha az e-mail egy márkanév helyett egy valódi embertől származik, az olyan emberi érintést ad hozzá, amelyet nehezebb figyelmen kívül hagyni.

3. Tedd egyedivé az utóiratot
A „ui.”-t az e-mail végén gyakran többen olvassák, mint a tényleges tartalmat.

4. Személyre szabhatod, hogy ki kapja meg
A csoportok lehetővé teszik, hogy speciális címkéket adj feliratkozóidhoz, és csoportosítsd őket viselkedésük vagy érdeklődésük alapján. Például, ha egészségügyi és wellness oldalt működtetsz, akkor csoportosíthatod feliratkozóidat azok alapján, akik jobban érdeklődnek a jóga iránt, és akik jobban szeretik a kardiót. A feliratkozók kezelésével és szegmentálásával az e-mail kampányok sokkal célzottabbak és személyesebbek lesznek.

5. A tartalom személyre szabása
Dinamikus e-mail tartalmi blokkok a MailerLite-ban lehetővé teszik a hírlevél egyes részeinek megjelenítését / elrejtését, az feliratkozó demográfiájától függően. Ez olyan, mintha titkos üzenet küldenénk azoknak az embereknek, akiknek szüksége van az információra.

6. A kézbesítési idő személyre szabása
A MailerLite segítségével időzónánként kézbesítheted az e-maileket, hogy senki ne ébredjen fel 3:00-kor a leveledre.

Bár a valódi nevek vagy más típusú információk hozzáadása a szöveghez hatékony lehet, visszafelé is elsülhet, ha nincs megfelelő információ. Rendszeresen ellenőrizd a listákat, hogy megbizonyosodj az adatok helyességéről.

Az utolsó dolog, amit szeretnél, hogy így köszönts az olvasódat: „Szia jojoxyz”.

A MailerLite automatikusan összegyűjti a feliratkozási űrlapokról rögzített adatokat, például nevüket és e-mail címüket. Ezután közvetlenül beillesztheted ezeket az adatokat a levelekbe, hogy azok személyesek legyenek.

Ahelyett, hogy e-mailt küldenél egy olyan általános üdvözlettel, mint a „Sziasztok!”, egyszerűen beírhatod a „Szia {$ name}” szót, és minden e-mailt autómatikusan kitölt a rendszer a tényleges személy nevével.

Ne feledd: releváns

A személyes adatok beillesztése az e-mailekbe nagyon jó funkció, de csak akkor hatékony, ha a többi tartalom releváns az adott személy számára.

Az Amazon a személyre szabott e-mailek úttörője, mert vásárlási előzményeket felhasználva egyedi és releváns tartalmat készít.

Az Amazon egy erős vállalat, kifinomult személyre szabási műveletekkel, de jó hír, hogy hasonló képességekkel rendelkezik a MailerLite is.

Minél többet szegmentálsz, annál inkább el tudod juttatni a megfelelő tartalmat a megfelelő emberekhez

forrás: mailerlite.com

Ne maradj le a hasonló tartalmakról Te se: 

.

Tanuld meg Te is a

Mailerlite kezelését

Az ML Akadémia egy falatnyi méretű videókat tartalmazó rendszer, amely arra ösztönöz, hogy magabiztosan hozz létre egy automatizált értékesítési csatornát ajánlataidhoz gyorsan. A videók mindegyike rövid, lényegre törő, így gyorsan tudsz haladni. A vásárlást követően azonnal hozzáférhetsz 40+ olyan videóhoz, amelyek mindent tartalmaznak, amelyekről tudnod kell. MailerLite oktatás magyarul.

Elementor #356616

Add meg itt a címsor szövegét Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar...

bővebben
7 e-mail marketing mérőszám, amire érdemes odafigyelned

7 e-mail marketing mérőszám, amire érdemes odafigyelned

Amikor az e-mail marketing útján haladsz, nincs gyorsítósáv. Egy nyerő e-mail stratégia kialakítása időbe telik, és minden kampány egy tanulási tapasztalat. Élvezd tehát a vezetést, és ne felejtsd el megünnepelni az apró győzelmeket az út során.Bár igaz, hogy az...

bővebben