Valami különleges történik, amikor egy kávézóban „törzsvendég” leszel. Személyes kapcsolatot érzel, amikor név szerint fogadnak, és a barista már ismeri a kedvenc kávédat.

Mi az e-mail személyre szabása?

Ez a személyes kapcsolat kezdett elveszni a digitális korban. Amint a vállalkozások elkezdték meghódítani az internetet, az emberek személytelen „felhasználókká” váltak. Ez kezd változni.

A vállalkozások most már felismerték az egyedi kapcsolatok kiépítésének fontosságát az ügyfelekkel, és az e-mailek személyre szabása segít abban, hogy ezt elérjék.

Így adhatsz személyességet az e-mailekhez.

Miért fontos az e-mailek személyre szabása?

Ha egy forgalmas utcán lennél, és valaki a nevedet kiáltaná, azonnal megfordulnál, igaz? Azonnal felkelti a figyelmedet.

Pontosan ugyanez a helyzet a levelekkel. Amikor az emberek a zsúfolt postafiókjaikat vizsgálják, a személyre szabott leveled egyből kitűnik.

Ha még mindig nem vagy meggyőződve, akkor itt van néhány statisztika, amelyekre gondolni kell:

Magasabb a megnyitási arány: az előfizetők 71% -a egyet ért abban, hogy nagyobb eséllyel nyitna meg személyre szabott e-mailt.

Több eladás: személyre szabott e-mailekkel 6x magasabb tranzakciós arányt kapsz.

Az ügyfelek azt akarják, hogy emberként kezeljék: az emberek 84% -a egyetért abban, hogy nagyobb valószínűséggel vásárolnának olyan márkáktól, amelyek emberként kezelik őket, nem pedig számokkal (helloooo, magasabb konverziós arány).

Igen, itt az ideje az e-mailek testreszabásának. Ha fel szeretnéd hívni feliratkozóid figyelmét, növelnéd a konverziókat vagy növelnéd az eladásokat – a személyre szabott üzeneteknek kell lenniük az új kedvenc stratégiának.

Az e-mailek személyre szabása az emberi oldaladdal kezdődik

Meglepő módon a legjobb személyre szabásnak kevés köze van a feliratkozók nevének vagy érdeklődésének ismeretéhez. A márkád és önmagad megértésével kezdik.

A személyre szabás végső célja az erősebb kapcsolat kiépítése a feliratkozóiddal, de az emberek túl gyakran elfelejtik, hogy a kapcsolatépítés kétoldalú.

Nem elég, ha tudod valaki nevét, lakhelyét vagy kedvenc hobbiját. A kapcsolat kialakításához tudniuk kell rólad valamit. Emberként kell találkozniuk veled, nem pedig arctalan vállalkozásként.

Néhány taktika

1. Valódi nevet és fénykép

A személyes e-mailnek valódi személytől kell származnia. Az e-mailek humanizálásának legjobb módja az, ha a feladó fényképét tartalmazza. Az emberek vizuálisak, és egy fénykép azonnali kapcsolatot teremt.

2. Személyesség
Próbáld elkerülni az üzleti zsargont. Beszélj barátságosan, beszélgetőbb módon. Márkádnak külön személyiséggel kell rendelkeznie. Az e-mail kiváló hely a bemutatására. A vonzó személyiségek vonzák az embereket.

3. Könnyítse meg a válaszadást
A kétirányú kapcsolat azt jelenti, hogy az embereknek képesnek kell lenniük közvetlenül válaszolni a feladónak. Győződj meg arról, hogy az e-mail cím tartalmazza a feladó nevét, és állíts be egy folyamatot a gyors válaszadásra.

4. Küldj valami vicceset 
Nem minden elküldött e-mailnek kell üzleti témáról szólnia. Próbálj meg szórakozni, hogy megmutasd feliratkozóidnak az emberi oldaladat. Kívánjunk boldog születésnapot, vagy csatolj egy videót valamiről, amelyről úgy gondolod, hogy örülnének.

A MailerLite egyéni mezők funkciója lehetővé teszi, hogy konkrét elemeket szúrj be, például nevüket, cégüket és lakhelyüket.

Hogyan kezdhetjük el az e-mailek személyre szabását

A MailerLite automatikusan összegyűjti a feliratkozási űrlapokról rögzített adatokat, például nevüket és e-mail címüket. Ezután közvetlenül beillesztheted ezeket az adatokat a levelekbe, hogy azok személyesek legyenek.

Ahelyett, hogy e-mailt küldenél egy olyan általános üdvözlettel, mint a „Sziasztok!”, egyszerűen beírhatod a „Szia {$ name}” szót, és minden e-mailt autómatikusan kitölt a rendszer a tényleges személy nevével.

Íme még néhány ötlet az egyéni mezők funkciójának kihasználására

1. Tedd egyedivé a tárgy sort

Beillesztheted a címzett nevét a tárgysorba, ami szuper módja annak, hogy kitűnjön egy zsúfolt postaládában. Miközben átfutják új e-mailjeiket, a nevük látása felkelti az érdeklődést.

2. Személyre szabhatod a „feladó”-t
Ha az e-mail egy márkanév helyett egy valódi embertől származik, az olyan emberi érintést ad hozzá, amelyet nehezebb figyelmen kívül hagyni.

3. Tedd egyedivé az utóiratot
A „ui.”-t az e-mail végén gyakran többen olvassák, mint a tényleges tartalmat.

4. Személyre szabhatod, hogy ki kapja meg
A csoportok lehetővé teszik, hogy speciális címkéket adj feliratkozóidhoz, és csoportosítsd őket viselkedésük vagy érdeklődésük alapján. Például, ha egészségügyi és wellness oldalt működtetsz, akkor csoportosíthatod feliratkozóidat azok alapján, akik jobban érdeklődnek a jóga iránt, és akik jobban szeretik a kardiót. A feliratkozók kezelésével és szegmentálásával az e-mail kampányok sokkal célzottabbak és személyesebbek lesznek.

5. A tartalom személyre szabása
Dinamikus e-mail tartalmi blokkok a MailerLite-ban lehetővé teszik a hírlevél egyes részeinek megjelenítését / elrejtését, az feliratkozó demográfiájától függően. Ez olyan, mintha titkos üzenet küldenénk azoknak az embereknek, akiknek szüksége van az információra.

6. A kézbesítési idő személyre szabása
A MailerLite segítségével időzónánként kézbesítheted az e-maileket, hogy senki ne ébredjen fel 3:00-kor a leveledre.

Bár a valódi nevek vagy más típusú információk hozzáadása a szöveghez hatékony lehet, visszafelé is elsülhet, ha nincs megfelelő információ. Rendszeresen ellenőrizd a listákat, hogy megbizonyosodj az adatok helyességéről.

Az utolsó dolog, amit szeretnél, hogy így köszönts az olvasódat: „Szia jojoxyz”.

A MailerLite automatikusan összegyűjti a feliratkozási űrlapokról rögzített adatokat, például nevüket és e-mail címüket. Ezután közvetlenül beillesztheted ezeket az adatokat a levelekbe, hogy azok személyesek legyenek.

Ahelyett, hogy e-mailt küldenél egy olyan általános üdvözlettel, mint a „Sziasztok!”, egyszerűen beírhatod a „Szia {$ name}” szót, és minden e-mailt autómatikusan kitölt a rendszer a tényleges személy nevével.

Ne feledd: releváns

A személyes adatok beillesztése az e-mailekbe nagyon jó funkció, de csak akkor hatékony, ha a többi tartalom releváns az adott személy számára.

Az Amazon a személyre szabott e-mailek úttörője, mert vásárlási előzményeket felhasználva egyedi és releváns tartalmat készít.

Az Amazon egy erős vállalat, kifinomult személyre szabási műveletekkel, de jó hír, hogy hasonló képességekkel rendelkezik a MailerLite is.

Minél többet szegmentálsz, annál inkább el tudod juttatni a megfelelő tartalmat a megfelelő emberekhez

forrás: mailerlite.com

Ne maradj le a hasonló tartalmakról Te se: 

.

Tanuld meg Te is a

Mailerlite kezelését

Az ML Akadémia egy falatnyi méretű videókat tartalmazó rendszer, amely arra ösztönöz, hogy magabiztosan hozz létre egy automatizált értékesítési csatornát ajánlataidhoz gyorsan. A videók mindegyike rövid, lényegre törő, így gyorsan tudsz haladni. A vásárlást követően azonnal hozzáférhetsz 40+ olyan videóhoz, amelyek mindent tartalmaznak, amelyekről tudnod kell. MailerLite oktatás magyarul.

Shopify és a MailerLite

Shopify és a MailerLite

 A Shopify egy népszerű platform, amely segít saját webáruház építésében. A Shopify világszerte híres, de íme néhány fontos ok, ami igazolja e szavak helytállóságát. Az online vásárlás ma már nem opcionálisan választható, hanem prioritássá vált, és a vásárlók nagyobb...

bővebben
A/B tesztelés az e-mail marketingben egyszerűen

A/B tesztelés az e-mail marketingben egyszerűen

A marketing a művészet és a tudomány keveréke. Tudtad, hogy az internet kora előtt a marketinget többnyire művészetnek tekintették. Láttad a Mad Men című filmet? Don Draper meditál a tengerparton, és valahogyan előáll egy elképesztő ötlettel, amely emberek millióit...

bővebben
MailerLite vagy Mailchimp

MailerLite vagy Mailchimp

A nagy összecsapás!Tagadhatatlan, hogy a Mailchimp szélesebb körben ismertebb, mint a MailerLite. De ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy jobb szolgáltatást nyújt. Ha ezt a cikket olvasod, akkor vagy kipróbáltad a Mailchimpet, és nem vagy teljesen elégedett vele, vagy...

bővebben