A legutóbbi Facebook-kiesés bizonyítja, hogy az e-mail marketing miért olyan értékes még mindig.

Social media vs. e-mail marketing

A közösségi médiaóriás Facebook évek óta lenyűgöző növekedési statisztikákkal dobálózik, például azzal, hogy a felhasználók még mindig átlagosan napi 41 percet töltenek a platformon. De a közönség kiépítése a Facebookon, az Instagramon vagy bármelyik magáncég csatornáján kétélű kard lehet, ha az algoritmusa felcserélődik vagy a rendszerei leállnak.

Tehát akár edző, akár szolgáltató, akár e-kereskedelmi vállalkozó vagy helyi tégla- és habarcsüzlet tulajdonosa vagy, lehet, hogy itt az ideje újragondolni az e-mail marketinget: Ez az egyik legjobb módja az ügyfelek elérésének, a kapcsolatépítésnek és az eladások növelésének, különösen, ha kevés pénzből gazdálkodsz.

A leállásról és az e-mail marketing jelentőségéről beszélgettem dr. Szabó Orsolyával, a Zsolya Communicaton alapítójával az ő Insta csatornáján.

Orsi felületeit szeretettel ajánlom. Rengeteg segítséget, inspirációt fogsz találni, és a Facebook csoportban egy támogató közösséget.

Facebook: https://www.facebook.com/zsolya

Instagram: https://www.instagram.com/zsolya_communication/

Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/2036922263051432

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/zsolyacommunication/

 

 

Ne maradj le a hasonló tartalmakról Te se: 

.

Tanuld meg Te is a

Mailerlite kezelését

Az ML Akadémia egy falatnyi méretű videókat tartalmazó rendszer, amely arra ösztönöz, hogy magabiztosan hozz létre egy automatizált értékesítési csatornát ajánlataidhoz gyorsan. A videók mindegyike rövid, lényegre törő, így gyorsan tudsz haladni. A vásárlást követően azonnal hozzáférhetsz 40+ olyan videóhoz, amelyek mindent tartalmaznak, amelyekről tudnod kell. MailerLite oktatás magyarul.

Elementor #356616

Add meg itt a címsor szövegét Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar...

bővebben
7 e-mail marketing mérőszám, amire érdemes odafigyelned

7 e-mail marketing mérőszám, amire érdemes odafigyelned

Amikor az e-mail marketing útján haladsz, nincs gyorsítósáv. Egy nyerő e-mail stratégia kialakítása időbe telik, és minden kampány egy tanulási tapasztalat. Élvezd tehát a vezetést, és ne felejtsd el megünnepelni az apró győzelmeket az út során.Bár igaz, hogy az...

bővebben