…és miért is ajánlom a MailerLite-ot!

Sok a szolgáltató, különböző szoftverek, és mindegyiknek vannak előnyei, hátrányai. Hogy döntsük el, hogy mi a legmegfeleőbb számunkra?

A MailerLite-ot minden olyan ügyfelemnek ajánlom, aki e-mail listát szeretne létrehozni a vállalkozásához.

Miért?

Nos, először is ingyenes a MailerLite használatának a megkezdése, így nagyszerű lehetőség azoknak, akiknek még soha nem volt e-mail listájuk, és akik talán kissé haboznak, hogy regisztráljanak egy fizetett havi csomagra. (Az első 1000 előfizetőd a MailerLite szolgáltatással ingyenes, és ezt követően az árak havi 10 dollárról indulnak, tehát nagyon kedvező árú).

Továbbá, nincs szükség trükkös kódolásra!

Az oktatásom alatt a MailerLite minden csínját-bínját ismertetem, megmutatom a platform összes funkcióját, valamint az előnyeit és hátrányait.

Mielőtt azonban belevágnánk, szeretném egy pillanatra elmagyarázni, miért olyan fontos az e-mail marketing a vállalkozásod számára, és miért nem szabad figyelmen kívül hagyni.

Ismerek néhány kisvállalkozást, akiknek (még!) nincsenek e-mail listái, és frusztráló számomra, ha látom, hogy hiányzik egy pici dolog és ezzel ők csak veszítenek … akár új üzleteket.

Bizalmat és tekintélyt szerezhetsz ügyfeleid és követőiddel. Ha érdekes és hasznos tartalommal látod el őket, izgatottan várják az e-mailek érkezését. Ha hasznos információkkal szolgálsz egy olyan témáról, amely érdekli őket, akkor szakértőként fognak tekinteni rád, és nagyobb valószínűséggel vásárolnak tőled a jövőben.

Közvetlenül elérheted ügyfeleidet. Az emberek több mint 99% -a naponta ellenőrzi e-mailjét. És így közvetlen hozzáférésed van a postaládájukba!

Te birtokolod az adatokat. A közösségi médiával ellentétben az e-mail listádon szereplő összes adat a tulajdonodban van, és ezt senki sem veheti el tőled. A közösségi média kockázatosabb, fiókodat megszüntethetik, vagy a közösségi média platform egyik napról a másikra eltűnhet az összes partnerével. Nem mondom, hogy ez megtörténik, de a lényeg az, hogy egyszerűen nem tudhatod.

Oké, most megvizsgáltuk, miért fontos az e-mail marketing a kisvállalkozások számára, továbbra is a MailerLite szemszögéből való nézéshez.

A MailerLite egy hatékony és könnyen használható e-mail marketing automatizáló eszköz. Tökéletes segítséget nyújt az ügyfelek elérésében és a velük való kapcsolattartásban, és rengeteg nagyszerű funkcióval rendelkezik.

Nem kell senkit felvenni az e-mailek és a landing oldalak létrehozásának kezelésére. Az automatizálási funkciók lehetővé teszik munkafolyamatok beállítását, hogy ügyfeleid az optimális időben kapják meg e-maileket, ami magasabb nyitási és elkötelezettségi arányt eredményez. Vannak olyan funkciók is, amelyek segítenek a kampányok optimalizálásában, például az A / B  tesztelés és az automatikus újraküldés, valamint az elemzési funkciók, így láthatod a kampányok teljesítményét.

Ha még nincs listád, vagy bővíteni kívánod feliratkozóidat, akkor kihasználhatod a MailerLite landing oldalait, pop-upjait, űrlapjait, így az új látogatók könnyedén feliratkozhatnak a listádra. Ezeket a szolgáltatásokat az összes csomag tartalmazza (még az ingyenes is!)

Az automatizálási funkciók lehetővé teszik, hogy kiválasszd, mikor küldik el az e-maileket, és beállíthatod a munkafolyamatokat a jövőben bizonyos dátumokra, például születésnapokra vagy az ügyfél feliratkozásának dátumának évfordulójára is.

Az elhagyott kosár e-mailek lehetővé teszik, hogy nyomon kövessd azokat az ügyfeleket, akik az oldaladról távoznának fizetés nélkül. Küldhetsz visszajelzés kérő emailt az ügyfeleknek, miután befejezték a vásárlást, hogy megbizonyosodj arról, hogy elégedettek-e.

Személyre szabhatod a levelek tartalmát és szegmentálhatod ügyfeleidet korábbi viselkedésük, valamint demográfiai jellemzőik alapján, így biztos lehetsz abban, hogy mindig a számukra releváns tartalmat kapják meg. Ezzel növelheted a konverziós arányt. A konverziós arány növelésének másik módja az A / B tesztelési funkciók előnyeinek kihasználása, így kísérletezhetsz a tartalommal és finomíthatod a folyamatot, amíg az teljesen optimalizálódik.

Miután elküldted a hírlevelet, nyomon követheted az eredményeket a MailerLite elemzési funkcióival, amelyek lehetővé teszik az e-mail megnyitások, kattintások, hely szerinti megnyitások és leiratkozások megtekintését. Megtekintheted a kattintási térképeket is, így láthatod, hogy a feliratkozók a levél melyik részét olvasták el a legjobban.

forrás: mailerlite.com

Ne maradj le a hasonló tartalmakról Te se: 

.

Tanuld meg Te is a

Mailerlite kezelését

Az ML Akadémia egy falatnyi méretű videókat tartalmazó rendszer, amely arra ösztönöz, hogy magabiztosan hozz létre egy automatizált értékesítési csatornát ajánlataidhoz gyorsan. A videók mindegyike rövid, lényegre törő, így gyorsan tudsz haladni. A vásárlást követően azonnal hozzáférhetsz 40+ olyan videóhoz, amelyek mindent tartalmaznak, amelyekről tudnod kell. MailerLite oktatás magyarul.

Elementor #356616

Add meg itt a címsor szövegét Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar...

bővebben
7 e-mail marketing mérőszám, amire érdemes odafigyelned

7 e-mail marketing mérőszám, amire érdemes odafigyelned

Amikor az e-mail marketing útján haladsz, nincs gyorsítósáv. Egy nyerő e-mail stratégia kialakítása időbe telik, és minden kampány egy tanulási tapasztalat. Élvezd tehát a vezetést, és ne felejtsd el megünnepelni az apró győzelmeket az út során.Bár igaz, hogy az...

bővebben