…és miért is ajánlom a MailerLite-ot!

Sok a szolgáltató, különböző szoftverek, és mindegyiknek vannak előnyei, hátrányai. Hogy döntsük el, hogy mi a legmegfeleőbb számunkra?

A MailerLite-ot minden olyan ügyfelemnek ajánlom, aki e-mail listát szeretne létrehozni a vállalkozásához.

Miért?

Nos, először is ingyenes a MailerLite használatának a megkezdése, így nagyszerű lehetőség azoknak, akiknek még soha nem volt e-mail listájuk, és akik talán kissé haboznak, hogy regisztráljanak egy fizetett havi csomagra. (Az első 1000 előfizetőd a MailerLite szolgáltatással ingyenes, és ezt követően az árak havi 10 dollárról indulnak, tehát nagyon kedvező árú).

Továbbá, nincs szükség trükkös kódolásra!

Az oktatásom alatt a MailerLite minden csínját-bínját ismertetem, megmutatom a platform összes funkcióját, valamint az előnyeit és hátrányait.

Mielőtt azonban belevágnánk, szeretném egy pillanatra elmagyarázni, miért olyan fontos az e-mail marketing a vállalkozásod számára, és miért nem szabad figyelmen kívül hagyni.

Ismerek néhány kisvállalkozást, akiknek (még!) nincsenek e-mail listái, és frusztráló számomra, ha látom, hogy hiányzik egy pici dolog és ezzel ők csak veszítenek … akár új üzleteket.

Bizalmat és tekintélyt szerezhetsz ügyfeleid és követőiddel. Ha érdekes és hasznos tartalommal látod el őket, izgatottan várják az e-mailek érkezését. Ha hasznos információkkal szolgálsz egy olyan témáról, amely érdekli őket, akkor szakértőként fognak tekinteni rád, és nagyobb valószínűséggel vásárolnak tőled a jövőben.

Közvetlenül elérheted ügyfeleidet. Az emberek több mint 99% -a naponta ellenőrzi e-mailjét. És így közvetlen hozzáférésed van a postaládájukba!

Te birtokolod az adatokat. A közösségi médiával ellentétben az e-mail listádon szereplő összes adat a tulajdonodban van, és ezt senki sem veheti el tőled. A közösségi média kockázatosabb, fiókodat megszüntethetik, vagy a közösségi média platform egyik napról a másikra eltűnhet az összes partnerével. Nem mondom, hogy ez megtörténik, de a lényeg az, hogy egyszerűen nem tudhatod.

Oké, most megvizsgáltuk, miért fontos az e-mail marketing a kisvállalkozások számára, továbbra is a MailerLite szemszögéből való nézéshez.

A MailerLite egy hatékony és könnyen használható e-mail marketing automatizáló eszköz. Tökéletes segítséget nyújt az ügyfelek elérésében és a velük való kapcsolattartásban, és rengeteg nagyszerű funkcióval rendelkezik.

Nem kell senkit felvenni az e-mailek és a landing oldalak létrehozásának kezelésére. Az automatizálási funkciók lehetővé teszik munkafolyamatok beállítását, hogy ügyfeleid az optimális időben kapják meg e-maileket, ami magasabb nyitási és elkötelezettségi arányt eredményez. Vannak olyan funkciók is, amelyek segítenek a kampányok optimalizálásában, például az A / B  tesztelés és az automatikus újraküldés, valamint az elemzési funkciók, így láthatod a kampányok teljesítményét.

Ha még nincs listád, vagy bővíteni kívánod feliratkozóidat, akkor kihasználhatod a MailerLite landing oldalait, pop-upjait, űrlapjait, így az új látogatók könnyedén feliratkozhatnak a listádra. Ezeket a szolgáltatásokat az összes csomag tartalmazza (még az ingyenes is!)

Az automatizálási funkciók lehetővé teszik, hogy kiválasszd, mikor küldik el az e-maileket, és beállíthatod a munkafolyamatokat a jövőben bizonyos dátumokra, például születésnapokra vagy az ügyfél feliratkozásának dátumának évfordulójára is.

Az elhagyott kosár e-mailek lehetővé teszik, hogy nyomon kövessd azokat az ügyfeleket, akik az oldaladról távoznának fizetés nélkül. Küldhetsz visszajelzés kérő emailt az ügyfeleknek, miután befejezték a vásárlást, hogy megbizonyosodj arról, hogy elégedettek-e.

Személyre szabhatod a levelek tartalmát és szegmentálhatod ügyfeleidet korábbi viselkedésük, valamint demográfiai jellemzőik alapján, így biztos lehetsz abban, hogy mindig a számukra releváns tartalmat kapják meg. Ezzel növelheted a konverziós arányt. A konverziós arány növelésének másik módja az A / B tesztelési funkciók előnyeinek kihasználása, így kísérletezhetsz a tartalommal és finomíthatod a folyamatot, amíg az teljesen optimalizálódik.

Miután elküldted a hírlevelet, nyomon követheted az eredményeket a MailerLite elemzési funkcióival, amelyek lehetővé teszik az e-mail megnyitások, kattintások, hely szerinti megnyitások és leiratkozások megtekintését. Megtekintheted a kattintási térképeket is, így láthatod, hogy a feliratkozók a levél melyik részét olvasták el a legjobban.

forrás: mailerlite.com

Ne maradj le a hasonló tartalmakról Te se: 

.

Tanuld meg Te is a

Mailerlite kezelését

Az ML Akadémia egy falatnyi méretű videókat tartalmazó rendszer, amely arra ösztönöz, hogy magabiztosan hozz létre egy automatizált értékesítési csatornát ajánlataidhoz gyorsan. A videók mindegyike rövid, lényegre törő, így gyorsan tudsz haladni. A vásárlást követően azonnal hozzáférhetsz 40+ olyan videóhoz, amelyek mindent tartalmaznak, amelyekről tudnod kell. MailerLite oktatás magyarul.

Shopify és a MailerLite

Shopify és a MailerLite

 A Shopify egy népszerű platform, amely segít saját webáruház építésében. A Shopify világszerte híres, de íme néhány fontos ok, ami igazolja e szavak helytállóságát. Az online vásárlás ma már nem opcionálisan választható, hanem prioritássá vált, és a vásárlók nagyobb...

bővebben
A/B tesztelés az e-mail marketingben egyszerűen

A/B tesztelés az e-mail marketingben egyszerűen

A marketing a művészet és a tudomány keveréke. Tudtad, hogy az internet kora előtt a marketinget többnyire művészetnek tekintették. Láttad a Mad Men című filmet? Don Draper meditál a tengerparton, és valahogyan előáll egy elképesztő ötlettel, amely emberek millióit...

bővebben
MailerLite vagy Mailchimp

MailerLite vagy Mailchimp

A nagy összecsapás!Tagadhatatlan, hogy a Mailchimp szélesebb körben ismertebb, mint a MailerLite. De ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy jobb szolgáltatást nyújt. Ha ezt a cikket olvasod, akkor vagy kipróbáltad a Mailchimpet, és nem vagy teljesen elégedett vele, vagy...

bővebben