• 11 tipp, hogyan használhatod az e-mail visszaszámlálót a konverziók növelésére

    Van egy határidő, amely 2 hét múlva esedékes. A) ma kezded el, vagy B) megnézed azt az új Netflix sorozatot, és azt mondod magadnak, hogy majd holnap foglalkozol vele? Hacsak nem tartozol az emberek rendkívül kis csoportjához, valószínűleg inkább a B lehetőséget választod. Azok, akik addig halogatnak, amíg már majdnem túl késő lesz, ettől bepánikolnak, […]

    Tovább olvasom

  • Shopify és a MailerLite

    A Shopify egy népszerű platform, amely segít saját webáruház építésében. A Shopify világszerte híres, de íme néhány fontos ok, ami igazolja e szavak helytállóságát.  Az online vásárlás ma már nem opcionálisan választható, hanem prioritássá vált, és a vásárlók nagyobb százalékának ez az első vásárlási mód. Ez nem mindig azért van, mert az embereknek nincs idejük […]

    Tovább olvasom

  • A/B tesztelés az e-mail marketingben egyszerűen

    A marketing a művészet és a tudomány keveréke. Tudtad, hogy az internet kora előtt a marketinget többnyire művészetnek tekintették. Láttad a Mad Men című filmet? Don Draper meditál a tengerparton, és valahogyan előáll egy elképesztő ötlettel, amely emberek millióit csábítja a kóla megvásárlására. Honnan tudta, hogy az ötlete működni fog?  A válasz az, hogy fogalma […]

    Tovább olvasom

  • MailerLite vagy Mailchimp

    A nagy összecsapás Tagadhatatlan, hogy a Mailchimp szélesebb körben ismertebb, mint a MailerLite. De ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy jobb szolgáltatást nyújt. Ha ezt a cikket olvasod, akkor vagy kipróbáltad a Mailchimpet, és nem vagy teljesen elégedett vele, vagy hallottál jó dolgokat a MailerLite-ról, és szeretnéd látni, hogyan használható más népszerű e-mail marketing eszközökhöz, […]

    Tovább olvasom

  • Így legyen neked is előfizetéses rendszered

    A saját tagsági rendszer többé nem álom! Egy éve, hogy az én álmom valósággá vált. Abban az időben egyre többen kértek segítséget a MailerLite felületével kapcsolatban. Elkezdtem videókat készíteni, mert tudtam, hogy valamilyen tagsági felületre szeretném őket feltenni. Eddig a pontig, csak egy megoldást ismertem. Te is biztos, hogy találkoztál már vele, ha van valahol […]

    Tovább olvasom

  • E-mail marketingről Orsival, a Zsolya Communication tulajdonosával

    A legutóbbi Facebook-kiesés bizonyítja, hogy az e-mail marketing miért olyan értékes még mindig. Social media vs. e-mail marketing A közösségi médiaóriás Facebook évek óta lenyűgöző növekedési statisztikákkal dobálózik, például azzal, hogy a felhasználók még mindig átlagosan napi 41 percet töltenek a platformon. De a közönség kiépítése a Facebookon, az Instagramon vagy bármelyik magáncég csatornáján kétélű […]

    Tovább olvasom

  • Mi az e-mail automatizálás, és miért fogod szeretni?

    Képzeld el, hogy egyszer írsz egy e-mail sorozatot, amelyet különböző embereknek küldesz el különböző időpontokban, amikor a legnagyobb szükségük van rá. Az e-mail automatizálás az e-mail marketing egyik legerősebb és leghasznosabb funkciója. Egyszer beállítod, és máris magától fut. Onnantól kezdve varázslatos módon, az ujjadat sem kell megmozdítanod, hogy a megfelelő e-maileket elküldd. Bár bonyolultnak hangzik, […]

    Tovább olvasom

  • Sumup – bankkártya elfogadás a vállalkozásodban könnyedén

    Egyre inkább készpénzmentes társadalmunkban a készpénz helyett a bankkártya a uralkodik. Ez számos előnnyel jár, de problémákat okozhat a mobil vállalkozások számára, ha ügyfeleik kártyával szeretnének fizetni, és nincs közvetlen hozzáférésük kártyás fizetési terminálhoz. A bankkártyaolvasók már régóta rendelkezésre állnak, de egészen a közelmúltig ezek az üzlethelyiségek WiFi hálózatán keresztül működtek. Mindannyian ismerjük az éttermi […]

    Tovább olvasom

  • Vállalkozásba kezdenél? Tartsd szemmel a pénzügyeidet Quick-el!

    Könnyen Quick-el! Egy okos egyéni vállalkozónak nem csak egy briliáns ötletre van szüksége a sikeres vállalkozáshoz. Bár lehet, hogy ez nem olyan izgalmas, mint a vállalkozói lét más aspektusai, egy erős pénzügyi rendszer kritikus fontosságú a vállalkozásod életben tartásához. Kövesd nyomon a pénzforgalmadat heti, havi és éves szinten.  Na de ugorjunk vissza egy picit az […]

    Tovább olvasom

  • Még nem késő! Hogyan készíthetsz rendkívül hatékony leiratkozási oldalakat

    Még nem késő! A hírlevél feliratkozó rákattint a leiratkozási linkre. Jaj, ne! Örökre elvesztetted őket! Csak ne olyan hevesen! A leiratkozási oldaladnak megvan az a képessége, hogy a feliratkozók kétszer is meggondolják, hogy szakítsanak-e veled. Úgy sejtem, hogy nem használod ki a leiratkozási oldaladat teljes mértékben, ha egyáltalán használsz ilyet! Az e-mail marketing fekete bárányaként […]

    Tovább olvasom