• Hogyan hozzunk létre egy működő CTA-t (call-to-action) ?

    Az e-mail konverziós kirakós utolsó darabja az, hogy az olvasóknak meggyőző okot adj a kattintásra. Ha olvastad a blog eddigi cikkeit, akkor tudod, hogyan írj hatékony tárgysorokat és olyan tartalmat, amely egyértelműen közvetíti az üzenetedet. Már csak egy utolsó lépés van hátra ahhoz, hogy az e-mail mesterműved teljes legyen. Szükséged van egy olyan cselekvésre felhívó […]

    Tovább olvasom

  • Hírlevél lista építési útmutató

    Hogyan szerezhetsz jó minőségű hírlevél feliratkozókat? Nem tudod, hogyan kezdj el hírlevél feliratkozókat gyűjteni vagy nem tudod, hogyan növelheted a már meglévő listádat? Tanuld meg, hogyan építhetsz jól működő hírlevél listát, ami megéri a befektetést és segít növelni az ügyfeleid/vásárlóid számát. Az e-mail még mindig a leghatékonyabb marketing eszköz a földön, hiszen pontosan olyan emberekhez […]

    Tovább olvasom

  • Hogy küldjünk ki hatékony ügyfél elégedettségi kérdőívet?

    Az ügyfelek visszajelzései olyanok, mint az üzleti arany. Noha rengeteg van belőle, nem könnyű megszerezni – tudnod kell, hogy bányászd ki őket. A felmérést tartalmazó e-mailek kiváló módja annak, hogy megtudd, mit gondolnak az ügyfelek a vállalkozásodról. Ahelyett, hogy felmérést tennél közzé a közösségi médiában vagy a webhelyeden, a felmérések e-mailben történő elküldése lehetővé teszi, […]

    Tovább olvasom

  • Az ügyfelek elégedettségének mérése a Mailerlite segítségével

    A siker mindenkinek mást jelent. Egy vállalkozás életében viszont a siker mindig számokban mérhető. Siker lehet, ha egy újabb mérföldkőhöz érkezel a vállalkozásod életében, eléred a kitűzött bevételt vagy ügyfélszámot. Ám az igazi siker valójában az, ha az ügyfelek elégedettek veled. Hiszen az elégedett ügyfél minden vállalkozás álma. A lojális és elégedett ügyfél ugyanis hosszú […]

    Tovább olvasom

  • Az e-mailek személyre szabása

    Valami különleges történik, amikor egy kávézóban „törzsvendég” leszel. Személyes kapcsolatot érzel, amikor név szerint fogadnak, és a barista már ismeri a kedvenc kávédat. Mi az e-mail személyre szabása? Ez a személyes kapcsolat kezdett elveszni a digitális korban. Amint a vállalkozások elkezdték meghódítani az internetet, az emberek személytelen „felhasználókká” váltak. Ez kezd változni. A vállalkozások most […]

    Tovább olvasom

  • Mi az e-mail lista szegmentálása és miért van rá szükség?

    Az e-mail lista szegmentálásával az előfizetőket kisebb csoportokra osztja olyan jellemzők alapján, amelyek segítenek a célzottabb e-mailek kézbesítésében. A világ minden vállalata, a Google-től a helyi pékségig, ugyanazt akarja a marketing terén – hogy képes legyen a megfelelő embernek a megfelelő időben megfelelő üzenetet küldeni. Feliratkozóidnak különböző érdeklődései, szokásai és igényei vannak. A tömeges üzenetek […]

    Tovább olvasom

  • Hogyan készítsünk olyan e-mail tartalmat, amely az embereket érdekli

    Amikor új emberrel találkozol, egész idő alatt magadról beszélsz? Ha fontos találkozóra készülsz, akkor kapkodva öltözöl fel és elég egy felső és szakadt farmer? Legtöbbünk számára fontos a hírnevünk. Időt szánunk arra, hogy bemutassuk magunkat, bizalmat építsünk ki. Az e-mail tartalma pontosan ugyanúgy működik! Minden elküldött e-mail mond valamit rólad. Ha folyamatosan magadról beszélsz, az […]

    Tovább olvasom

  • Miért fontos az email marketing a kisvállalkozások számára?

    …és miért ajánlom a MailerLite-ot Sok a szolgáltató, különböző szoftverek, és mindegyiknek vannak előnyei, hátrányai. Hogy döntsük el, hogy mi a legmegfeleőbb számunkra? A MailerLite-ot minden olyan ügyfelemnek ajánlom, aki e-mail listát szeretne létrehozni a vállalkozásához. Miért? Nos, először is ingyenes a MailerLite használatának a megkezdése, így nagyszerű lehetőség azoknak, akiknek még soha nem volt […]

    Tovább olvasom

  • 10 indok a MailerLite mellett

    A legjobb e-mail marketing platform Te is azt gondolod, hogy e-mail marketingre nincs szükség, mert még csak most indulsz és kezdő vagy? Már egy ideje vállalkozol, és úgy érzed, te megvagy e-mailek nélkül is? Hidd el, szükséges. Ok? Minden vállalkozás növekedéséhez kiemelten fontos a célzott közönség megszerzése, a feliratkozók összegyűjtése az erősebb kapcsolatok kiépítésének érdekében. […]

    Tovább olvasom

  • Miért is “lite” a MailerLite?

    Lite = gondolkodásmód De a Lite több, mint a nevük: ez a gondolkodásmódjuk Az emberek gyakran kérdezik, miért hívják lite-nak, különösen azért, mert olyan hatékony megoldásokat kínálnak, amelyek messze nem „egyszerű” verziók. Elsőre pedig gondolhatnánk azt, hogy ez csak egy „kivonat”, valaminek a csökkentett verziója az e-mail rendszerek világában.  Miért fontos ez a MailerLite szempontjából? […]

    Tovább olvasom