• 13 Black Friday e-mail példa, hogy inspirációt adjon az eddigi legjobb évedhez

    Black Friday hatalmas lehetőség a vállalkozások számára – tavaly a vásárlók 886,7 milliárd dollárt költöttek ebben az időszakban 🤯. A probléma? Az eladásokért folyó verseny intenzívebb, mint a hálaadásnapi vacsora utáni utolsó szelet sütőtökös pitéért folyó verseny. Noha nehéz lehet kitűnni a többi ajánlat közül, van néhány módszer arra, hogy olyan ellenállhatatlan e-mail kampányt hozz […]

    Tovább olvasom

  • Útmutató az e-mail visszapattanási arányok megértéséhez

    Feltöltöd a feliratkozói listádat, elküldöd az e-mailt, és… a feliratkozók száma csökken. Te is tapasztaltad már ezt az email marketing rejtélyt? Hová tűntek? A tapasztalt e-mail marketingesek rögtön a kampányjelentést kezdik böngészni, hogy kiderítsék, a feliratkozók a „Leiratkozás” gombra kattintottak-e. Általában azt gondolják a vállalkozók, hogy ez az egyetlen oka annak, hogy a feliratkozók rejtélyes […]

    Tovább olvasom

  • 10 módszer, hogyan használhatod a képeket hatékonyan a hírlevelekben

    A képek többet érnek ezer szónál – és nagyon hatékonyak abban is, hogy rávegyék a feliratkozóidat a cselekvésre! Képzeld el, hogy repülőjegyeket árulsz Hawaiira. Persze, beszélsz a menetrendről és az árról is… de az embereket a gyönyörű naplementék és homokos strandok képeivel fogod meggyőzni! Ezek az e-mail képek felvillanyozzák az embereket és kedvet csinálnak ahhoz, […]

    Tovább olvasom

  • A teljeskörű útmutató az e-mail emojik használatához a tárgysorokban

    Hogy használj vagy ne használj emojikat: Ez egy olyan kérdés, amely sok e-mail marketingest foglalkoztat, amikor tárgysorokat készít. Sok adat szól az emojik használata mellett. Ahogy a kutatások és tesztelések kimutatták, az emojik képesek: Növelni a megnyitási és átkattintási arányt Az e-mailek kiemelkednek a többnyire szürke, fehér és fekete színárnyalatokat tartalmazó postaládából. Teljes szavak helyettesítésével […]

    Tovább olvasom

  • Praktikus ellenőrző lista az e-mail marketing stratégia megalkotásához

    Az e-mail hatékony marketingeszköz lehet. Mielőtt azonban elkezdenéd szétküldeni az e-maileket, van egy dolog, amit meg kell tenned a siker érdekében. Oké, a cím már elárulta a nagy titkot. Mielőtt bármit is tennél, ki kell dolgoznod egy email marketing stratégiát.  Stratégia nélkül nem lesz célod, nem lesz meg az irány, és nem tudod megállapítani, hogy […]

    Tovább olvasom

  • 7 e-mail marketing mérőszám, amire érdemes odafigyelned

    Amikor az e-mail marketing útján haladsz, nincs gyorsítósáv. Egy nyerő e-mail stratégia kialakítása időbe telik, és minden kampány egy tanulási tapasztalat. Élvezd tehát a vezetést, és ne felejtsd el megünnepelni az apró győzelmeket az út során. Bár igaz, hogy az iparági referenciaértékek némi betekintést nyújthatnak az e-mailek teljesítményébe, a te iparágadban senki más nem állít […]

    Tovább olvasom

  • Hogyan kerüld el a spamszűrőket és hogyan juss be a bejövő levelek közé?

    A hírleveleid megnyitási aránya hirtelen egy számjegyűre csökkent figyelmeztetés vagy magyarázat nélkül? Ne ess pánikba! A feliratkozóid még mindig szeretnek téged. Egyszerűen csak nem volt lehetőségük megnyitni a hírleveledet. Miért? Az ilyen esetek 99%-ában a zuhanó megnyitási arány annak az eredménye, hogy a hírleveled véletlenül a kéretlen levelek mappájában landolt. Tudjuk, hogy a hírleveled nem […]

    Tovább olvasom

  • 7 e-mail típus, ami segíti a feliratkozók elköteleződését

    Az e-mail listád egy igazi aranybánya, de mindannyian tudjuk, hogy az arany keresése nem gyors és egyszerű. Az e-mail marketing egy hosszú távú stratégia, és egyáltalán nem mindegy, hogy milyen típusú e-maileket használunk. Ha a lehető legjobban akarod kihasználni az e-mail marketingben rejlő lehetőségeket, tudnod kell, hogy mikor milyen e-mail típusok közül választhatsz és miért […]

    Tovább olvasom

  • Jön az új Mailerlite – Kukkants bele!

    Ha még nem használtad a MailerLite-ot, akkor mindenképpen érdemes megfontolnod. Különösen most, hogy a MailerLite elindítja új verzióját. Én már régóta a MailerLite híve vagyok. A könnyű kezelhetőség, a GDRP-biztonság, a rugalmasság, a széleskörű funkciók – még az ingyenes verzióban is – és az árazás miatt tartom a legjobb választásnak.Március 22-től elérhető lesz az új […]

    Tovább olvasom

  • 8 módszer, így javítható az e-mail kézbesíthetőség

    Mindannyian ugyanazt akarjuk – az e-maileket minden egyes alkalommal közvetlenül a feliratkozó postaládájába juttatni. Jó hír, hogy javítható az e-mail kézbesíthetőség. Néhány apró változtatás az e-mail küldési szokásokon, és máris nagyobb az esélye, hogy a leveled a megfelelő helyen landol. Elsőre bonyolultnak tűnhet a feladat, mert valójában sok tényezőtől függ egy e-mail kézbesíthetősége. Van azonban […]

    Tovább olvasom