E-mail marketing térkép

Útmutató a sikeres emailekhez

  • Képlet az email lista elkészítéséhez
  • A hatékony tárgysorok
  • Szuper ötletek a következő leveleidhez
  • Népszerű CTA-k
  • Vizuálisan szép levelek
  • Automatizálás egyszerűen
  • Szegmentálás
.

Meríts ötleteket a blogból! 

Shopify és a MailerLite

Shopify és a MailerLite

 A Shopify egy népszerű platform, amely segít saját webáruház építésében. A Shopify világszerte híres, de íme néhány fontos ok, ami igazolja e szavak helytállóságát. Az online vásárlás ma már nem opcionálisan választható, hanem prioritássá vált, és a vásárlók nagyobb...

bővebben
A/B tesztelés az e-mail marketingben egyszerűen

A/B tesztelés az e-mail marketingben egyszerűen

A marketing a művészet és a tudomány keveréke. Tudtad, hogy az internet kora előtt a marketinget többnyire művészetnek tekintették. Láttad a Mad Men című filmet? Don Draper meditál a tengerparton, és valahogyan előáll egy elképesztő ötlettel, amely emberek millióit...

bővebben
MailerLite vagy Mailchimp

MailerLite vagy Mailchimp

A nagy összecsapás!Tagadhatatlan, hogy a Mailchimp szélesebb körben ismertebb, mint a MailerLite. De ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy jobb szolgáltatást nyújt. Ha ezt a cikket olvasod, akkor vagy kipróbáltad a Mailchimpet, és nem vagy teljesen elégedett vele, vagy...

bővebben
Így legyen neked is előfizetéses rendszered

Így legyen neked is előfizetéses rendszered

A saját tagsági rendszer többé nem álom!Egy éve, hogy az én álmom valósággá vált. Abban az időben egyre többen kértek segítséget a MailerLite felületével kapcsolatban. Elkezdtem videókat készíteni, mert tudtam, hogy valamilyen tagsági felületre szeretném őket...

bővebben
Mi az e-mail automatizálás, és miért fogod szeretni?

Mi az e-mail automatizálás, és miért fogod szeretni?

Képzeld el, hogy egyszer írsz egy e-mail sorozatot, amelyet különböző embereknek küldesz el különböző időpontokban, amikor a legnagyobb szükségük van rá. Az e-mail automatizálás az e-mail marketing egyik legerősebb és leghasznosabb funkciója. Egyszer beállítod, és...

bővebben
Hogyan hozzunk létre egy működő CTA-t (call-to-action) ?

Hogyan hozzunk létre egy működő CTA-t (call-to-action) ?

Az e-mail konverziós kirakós utolsó darabja az, hogy az olvasóknak meggyőző okot adj a kattintásra. Ha olvastad a blog eddigi cikkeit, akkor tudod, hogyan írj hatékony tárgysorokat és olyan tartalmat, amely egyértelműen közvetíti az üzenetedet. Már csak egy utolsó...

bővebben
Forró nyári hírlevél ötletek 2021-re

Forró nyári hírlevél ötletek 2021-re

Frissítő ötletek!Ha a nyár a kedvenc évszakod, akkor van bennünk valami közös. Ez a lelassulás és a hosszú nyári éjszakák időszaka. Bár a nyár lassú időszak lehet az üzelti életben, és a hírlevelek iránti elkötelezettség is csökkenhet, ez határozottan nem a sressz...

bővebben
Hírlevél lista építési útmutató

Hírlevél lista építési útmutató

Hogyan szerezhetsz jó minőségű hírlevél feliratkozókat?Nem tudod, hogyan kezdj el hírlevél feliratkozókat gyűjteni vagy nem tudod, hogyan növelheted a már meglévő listádat? Tanuld meg, hogyan építhetsz jól működő hírlevél listát, ami megéri a befektetést és segít...

bővebben
Az e-mailek személyre szabása

Az e-mailek személyre szabása

Valami különleges történik, amikor egy kávézóban „törzsvendég” leszel. Személyes kapcsolatot érzel, amikor név szerint fogadnak, és a barista már ismeri a kedvenc kávédat.Mi az e-mail személyre szabása?Ez a személyes kapcsolat kezdett elveszni a digitális korban....

bővebben
Mi az e-mail lista szegmentálása és miért van rá szükség?

Mi az e-mail lista szegmentálása és miért van rá szükség?

Az e-mail lista szegmentálásával az előfizetőket kisebb csoportokra osztja olyan jellemzők alapján, amelyek segítenek a célzottabb e-mailek kézbesítésében.A világ minden vállalata, a Google-től a helyi pékségig, ugyanazt akarja a marketing terén - hogy képes legyen a...

bővebben
10 indok a MailerLite mellett

10 indok a MailerLite mellett

A legjobb email marketing platform!Te is azt gondolod, hogy e-mail marketingre nincs szükség, mert még csak most indulsz és kezdő vagy? Már egy ideje vállalkozol, és úgy érzed, te megvagy e-mailek nélkül is?Hidd el, szükséges. Ok? Minden vállalkozás növekedéséhez...

bővebben
Miért is “lite” a MailerLite?

Miért is “lite” a MailerLite?

Lite = gondolkodásmód !Az emberek gyakran kérdezik, miért hívják lite-nak, különösen azért, mert olyan hatékony megoldásokat kínálnak, amelyek messze nem „egyszerű” verziók. Elsőre pedig gondolhatnánk azt, hogy ez csak egy „kivonat”, valaminek a csökkentett verziója...

bővebben

Léptesd a vállalkozásod egy új szintre!

Copyright © MLAkadémia 2021