E-mail marketing térkép
Útmutató a sikeres emailekhez
- Képlet az email lista elkészítéséhez
- A hatékony tárgysorok
- Szuper ötletek a következő leveleidhez
- Népszerű CTA-k
- Vizuálisan szép levelek
- Automatizálás egyszerűen
- Szegmentálás
Meríts ötleteket a blogból!
7 e-mail marketing mérőszám, amire érdemes odafigyelned
Amikor az e-mail marketing útján haladsz, nincs gyorsítósáv. Egy nyerő e-mail stratégia kialakítása időbe telik, és minden kampány egy tanulási tapasztalat. Élvezd tehát a vezetést, és ne felejtsd el megünnepelni az apró győzelmeket az út során.Bár igaz, hogy az...
Hogyan kerüld el a spamszűrőket és hogyan juss be a bejövő levelek közé?
A hírleveleid megnyitási aránya hirtelen egy számjegyűre csökkent figyelmeztetés vagy magyarázat nélkül? Ne ess pánikba! A feliratkozóid még mindig szeretnek téged. Egyszerűen csak nem volt lehetőségük megnyitni a hírleveledet. Miért?Az ilyen esetek 99%-ában a zuhanó...
7 e-mail típus, ami segíti a feliratkozók elköteleződését
Az e-mail listád egy igazi aranybánya, de mindannyian tudjuk, hogy az arany keresése nem gyors és egyszerű. Az e-mail marketing egy hosszú távú stratégia, és egyáltalán nem mindegy, hogy milyen típusú e-maileket használunk.Ha a lehető legjobban akarod kihasználni az...
Jön az új Mailerlite – Kukkants bele!
Ha még nem használtad a MailerLite-ot, akkor mindenképpen érdemes megfontolnod. Különösen most, hogy a MailerLite elindítja új verzióját. Én már régóta a MailerLite híve vagyok. A könnyű kezelhetőség, a GDRP-biztonság, a rugalmasság, a széleskörű funkciók - még az...
8 módszer, így javítható az e-mail kézbesíthetőség
Mindannyian ugyanazt akarjuk - az e-maileket minden egyes alkalommal közvetlenül a feliratkozó postaládájába juttatni. Jó hír, hogy javítható az e-mail kézbesíthetőség. Néhány apró változtatás az e-mail küldési szokásokon, és máris nagyobb az esélye, hogy a leveled a...
11 tipp, hogyan használhatod az e-mail visszaszámlálót a konverziók növelésére
Van egy határidő, amely 2 hét múlva esedékes. A) ma kezded el, vagy B) megnézed azt az új Netflix sorozatot, és azt mondod magadnak, hogy majd holnap foglalkozol vele?Hacsak nem tartozol az emberek rendkívül kis csoportjához, valószínűleg inkább a B lehetőséget...
Shopify és a MailerLite
A Shopify egy népszerű platform, amely segít saját webáruház építésében. A Shopify világszerte híres, de íme néhány fontos ok, ami igazolja e szavak helytállóságát. Az online vásárlás ma már nem opcionálisan választható, hanem prioritássá vált, és a vásárlók nagyobb...
A/B tesztelés az e-mail marketingben egyszerűen
A marketing a művészet és a tudomány keveréke. Tudtad, hogy az internet kora előtt a marketinget többnyire művészetnek tekintették. Láttad a Mad Men című filmet? Don Draper meditál a tengerparton, és valahogyan előáll egy elképesztő ötlettel, amely emberek millióit...
MailerLite vagy Mailchimp
A nagy összecsapás!Tagadhatatlan, hogy a Mailchimp szélesebb körben ismertebb, mint a MailerLite. De ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy jobb szolgáltatást nyújt. Ha ezt a cikket olvasod, akkor vagy kipróbáltad a Mailchimpet, és nem vagy teljesen elégedett vele, vagy...
Így legyen neked is előfizetéses rendszered
A saját tagsági rendszer többé nem álom!Egy éve, hogy az én álmom valósággá vált. Abban az időben egyre többen kértek segítséget a MailerLite felületével kapcsolatban. Elkezdtem videókat készíteni, mert tudtam, hogy valamilyen tagsági felületre szeretném őket...
E-mail marketingről Orsival, a Zsolya Communication tulajdonosával
A legutóbbi Facebook-kiesés bizonyítja, hogy az e-mail marketing miért olyan értékes még mindig.Social media vs. e-mail marketingA közösségi médiaóriás Facebook évek óta lenyűgöző növekedési statisztikákkal dobálózik, például azzal, hogy a felhasználók még mindig...
Mi az e-mail automatizálás, és miért fogod szeretni?
Képzeld el, hogy egyszer írsz egy e-mail sorozatot, amelyet különböző embereknek küldesz el különböző időpontokban, amikor a legnagyobb szükségük van rá. Az e-mail automatizálás az e-mail marketing egyik legerősebb és leghasznosabb funkciója. Egyszer beállítod, és...
Sumup – bankkártya elfogadás a vállalkozásodban könnyedén
Egyre inkább készpénzmentes társadalmunkban a készpénz helyett a bankkártya a uralkodik. Ez számos előnnyel jár, de problémákat okozhat a mobil vállalkozások számára, ha ügyfeleik kártyával szeretnének fizetni, és nincs közvetlen hozzáférésük kártyás fizetési...
Vállalkozásba kezdenél? Tartsd szemmel a pénzügyeidet Quick-el!
Könnyen Quick-el!Egy okos egyéni vállalkozónak nem csak egy briliáns ötletre van szüksége a sikeres vállalkozáshoz. Bár lehet, hogy ez nem olyan izgalmas, mint a vállalkozói lét más aspektusai, egy erős pénzügyi rendszer kritikus fontosságú a vállalkozásod életben...
Még nem késő! Hogyan készíthetsz rendkívül hatékony leiratkozási oldalakat
Még nem késő !A hírlevél feliratkozó rákattint a leiratkozási linkre. Jaj, ne! Örökre elvesztetted őket! Csak ne olyan hevesen! A leiratkozási oldaladnak megvan az a képessége, hogy a feliratkozók kétszer is meggondolják, hogy szakítsanak-e veled. Úgy sejtem, hogy nem...
Hogyan működik együtt az email marketing és a közösségi média a javadra?
Közösségi média - email marketingAz e-mail marketing és a közösségi média a két legerősebb marketingeszköz a közönség növelése és a márkaépítés terén. Önmagukban is megvannak az erősségeik és a gyengeségeik, de együttesen segíthetnek az elköteleződésben a márkás iránt...
Hogyan írjuk meg a legjobb e-mail tárgysorokat, amivel növelhetjük a megnyitási arányt?
Az egyetlen dolog, ami a jól megírt e-mail és a feliratkozóid között áll, az egy remek tárgysor. Megosztom veled a hatékony tárgysorok megírására vonatkozó alapelveket, és tippeket adok, amelyekkel javíthatod a megnyitási arányokat.Sok időt töltöttél a tökéletes...
Hogyan hozzunk létre egy működő CTA-t (call-to-action) ?
Az e-mail konverziós kirakós utolsó darabja az, hogy az olvasóknak meggyőző okot adj a kattintásra. Ha olvastad a blog eddigi cikkeit, akkor tudod, hogyan írj hatékony tárgysorokat és olyan tartalmat, amely egyértelműen közvetíti az üzenetedet. Már csak egy utolsó...
Forró nyári hírlevél ötletek 2021-re
Frissítő ötletek!Ha a nyár a kedvenc évszakod, akkor van bennünk valami közös. Ez a lelassulás és a hosszú nyári éjszakák időszaka. Bár a nyár lassú időszak lehet az üzelti életben, és a hírlevelek iránti elkötelezettség is csökkenhet, ez határozottan nem a sressz...
Hírlevél lista építési útmutató
Hogyan szerezhetsz jó minőségű hírlevél feliratkozókat?Nem tudod, hogyan kezdj el hírlevél feliratkozókat gyűjteni vagy nem tudod, hogyan növelheted a már meglévő listádat? Tanuld meg, hogyan építhetsz jól működő hírlevél listát, ami megéri a befektetést és segít...
Hogy küldjünk ki hatékony ügyfél elégedettségi kérdőívet?
Az ügyfelek visszajelzései olyanok, mint az üzleti arany. Noha rengeteg van belőle, nem könnyű megszerezni - tudnod kell, hogy bányászd ki őket.A felmérést tartalmazó e-mailek kiváló módja annak, hogy megtudd, mit gondolnak az ügyfelek a vállalkozásodról. Ahelyett,...
Az ügyfelek elégedettségének mérése a Mailerlite segítségével
A siker mindenkinek mást jelent. Egy vállalkozás életében viszont a siker mindig számokban mérhető. Siker lehet, ha egy újabb mérföldkőhöz érkezel a vállalkozásod életében, eléred a kitűzött bevételt vagy ügyfélszámot.Ám az igazi siker valójában az, ha az ügyfelek...
Az e-mailek személyre szabása
Valami különleges történik, amikor egy kávézóban „törzsvendég” leszel. Személyes kapcsolatot érzel, amikor név szerint fogadnak, és a barista már ismeri a kedvenc kávédat.Mi az e-mail személyre szabása?Ez a személyes kapcsolat kezdett elveszni a digitális korban....
Mi az e-mail lista szegmentálása és miért van rá szükség?
Az e-mail lista szegmentálásával az előfizetőket kisebb csoportokra osztja olyan jellemzők alapján, amelyek segítenek a célzottabb e-mailek kézbesítésében.A világ minden vállalata, a Google-től a helyi pékségig, ugyanazt akarja a marketing terén - hogy képes legyen a...
100+ hírlevél tartalmi ötlet a következő e-maileidhez a következő időszakra
Turbózd fel a hírleveleidet!A hírlevél rendszered akkor működik a legjobban, ha következetes vagy az olvasóiddal. De hogyan tudsz folyamatosan új hírlevél-tartalmi ötleteket előállítani hétről hétre?Nehéz! Mindig kihívás új ötletekkel előállni. Ezért úgy döntöttem,...
Hogyan készítsünk olyan e-mail tartalmat, amely az embereket érdekli
Amikor új emberrel találkozol, egész idő alatt magadról beszélsz? Ha fontos találkozóra készülsz, akkor kapkodva öltözöl fel és elég egy felső és szakadt farmer?Legtöbbünk számára fontos a hírnevünk. Időt szánunk arra, hogy bemutassuk magunkat, bizalmat építsünk ki....
Miért fontos az email marketing a kisvállalkozások számára?
...és miért is ajánlom a MailerLite-ot!Sok a szolgáltató, különböző szoftverek, és mindegyiknek vannak előnyei, hátrányai. Hogy döntsük el, hogy mi a legmegfeleőbb számunkra?A MailerLite-ot minden olyan ügyfelemnek ajánlom, aki e-mail listát szeretne létrehozni a...
10 indok a MailerLite mellett
A legjobb email marketing platform!Te is azt gondolod, hogy e-mail marketingre nincs szükség, mert még csak most indulsz és kezdő vagy? Már egy ideje vállalkozol, és úgy érzed, te megvagy e-mailek nélkül is?Hidd el, szükséges. Ok? Minden vállalkozás növekedéséhez...
Miért is “lite” a MailerLite?
Lite = gondolkodásmód !Az emberek gyakran kérdezik, miért hívják lite-nak, különösen azért, mert olyan hatékony megoldásokat kínálnak, amelyek messze nem „egyszerű” verziók. Elsőre pedig gondolhatnánk azt, hogy ez csak egy „kivonat”, valaminek a csökkentett verziója...
Léptesd a vállalkozásod egy új szintre!